Beantwoord

Prepaid werkt niet meer, melding dat het geblokkeerd of opgeheven is

  • 7 June 2024
  • 3 reacties
  • 73 keer bekeken

Mijn prepaid heeft geen verbinding met het mobiele netwerk meer. Ik heb hem 5 maanden niet gebruikt, maar wil hem graag weer gebruiken. Er zou ook nog ruim 20 Euro op moeten staan. Als ik opwaarderen wil, krijg ik de melding dat hij geblokkeerd of opgeheven is.

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 10 June 2024, 15:35

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @Ron6432 

Als je echt de melding krijgt dat hij opgeheven is, dan ben je helaas te laat.
In dat geval is jouw KPN Prepaid aansluiting compleet opgeheven door het systeem, en is je 06-nummer en eventuele beltegoed komen te vervallen.
Dit kan helaas niet meer teruggedraaid worden.

In dat geval rest er niets anders dan een nieuwe KPN Prepaid simkaart aan te schaffen via de volgende pagina KPN Prepaid simkaart bestellen, of om langs een KPN Winkel bij jouw in de buurt te gaan.
Let wel, je krijgt dan wel weer een nieuw 06-nummer!

Maar je zou ook kunnen kijken of een goedkope sim-only niet beter bij je past, je zou hiervoor kunnen kijken op simyo.nl (prijsvechter van KPN), waarbij je ook nog eens dubbele data en belminuten krijgt, als je KPN internet thuis hebt.

Om precies te zijn: ik krijg bij opwaarderen de melding: “Uw account is opgeschort of geblokkeerd”.

Dus nog niet opgeheven!

Reputatie 7

Welkom op de community @Ron6432. Een prepaid kaart moet elke 6 maanden gebruikt worden (zelf bellen, een sms'je sturen of opwaarderen), als dat niet gebeurt wordt het nummer inderdaad opgeschort. Je kunt dan nog wel bellen naar gratis nummers (zoals 0800-0402).

Als je na die 6 maanden nog 3 maanden niet opwaardeert vervalt het nummer volledig.

De vraag is waar je in dat proces zit, het kan zijn dat het nog actief is met die melding, Dan zou je ons nog kunnen bellen, en kan gekeken worden of je het nummer weer kunt activeren door op te waarderen.

Reageer