Update

TV+ app: update naar versie 08.47.00 / 08.46.01

Categorie: Apps
TV+ app: update naar versie 08.47.00 / 08.46.01

KPN TV+ app [smartphone & tablet] Update mei #3 2024 

KPN TV+ app 08.47.00 en 08.46.01 

Abonneer je op de Product Updates en blijf op de hoogte van de updates.

 

In deze Product Update van de TV+ app zie je verschillen tussen de versie voor iOS en die van Android. iOS loopt tijdelijk voor op Android. Dat wordt z.s.m. gelijk getrokken. Versienummer voor iOS wordt 08.47.00 en voor Android 08.46.01.

 

Wat zit er in voor iOS?

 

Verder kijken

Verder kunnen kijken waar je gebleven bent is toegevoegd! De app onthoudt nu waar je bent gebleven als je een opname niet afkijkt.
 

Chromecast via hotspot

Als eerst bedankt voor de reacties bij onze hulpvraag over casten. Dat heeft erg geholpen. Een Chromecast-verbinding via 4g/5g hotspot is nu mogelijk en de verbinding wordt onthouden na opnieuw openen van de app. We lezen graag jullie bevindingen!

 

Opnames synchroon met tv-ontvanger

In deze update zit ook de oplossing voor het niet synchroon lopen van opnames tussen de TV+ app en de tv-ontvanger. Het kan helaas voorkomen dat opnames die je eerst alleen in de app zag, nu niet meer beschikbaar zijn. 
 

Verder

  • Probleem waarbij audio doorloopt en scherm zwart blijft is opgelost
  • Icoontjes van streamingproviders onder de films en series

 

Wat zit er in voor Android?

 

Opnames synchroon met tv-ontvanger

In deze update zit ook de oplossing voor het niet synchroon lopen van opnames tussen de TV+ app en de tv-ontvanger. Het kan helaas voorkomen dat opnames die je eerst alleen in de app zag, nu niet meer beschikbaar zijn. 

 

Verder

Kijkervaring bij slechte verbinding verbeterd.

 

Wie krijgt de update en wanneer?

De uitrol van de update is vandaag begonnen: 29 mei 2024. De update wordt gefaseerd uitgerold.

Deze update is beschikbaar voor de TV+ app. Indien je op dit moment nog de ‘oude’ KPN TV app gebruikt, dan is deze update voor jou niet van toepassing. De uitrol van de nieuwe TV+ app verloopt gefaseerd en is nog niet voor iedereen beschikbaar.


Hoe controleer ik welke versie van de TV+ app heb?

Je kunt de versie van de TV+ app op de volgende manier checken:

  • Ga naar profiel
  • Instellingen (tandwiel rechtsboven)
  • Hulp en ondersteuning
  • Onderaan staat de versie van de app

 

Ik heb de update gekregen en ik heb een vraag, opmerking of probleem

Je mag hieronder reageren met je feedback en vragen over deze update.
Heb je andere vragen of lukt het niet om je probleem op te lossen? Maak dan een eigen topic aan. 

Wordt de versie voor Android echt 08.46.01 of wellicht toch ook versie 08.47.00 immers de versie van de TV+ bèta app op Android is 08.47.00 en dat is de versie waar die casting problemen in verholpen zijn.


Wordt de versie voor Android echt 08.46.01 of wellicht toch ook versie 08.47.00 immers de versie van de TV+ bèta app op Android is 08.47.00 en dat is de versie waar die casting problemen in verholpen zijn.

hoer de vraag voor kpn zelf:

komt er een versie voor google cq android TV


steffen1 schreef:

komt er een versie voor google cq android TV

De smart-TV app is een hele andere app dan de TV(+) app voor telefoon en tablet.

Er zijn naar mijn weten nog geen plannen om met een smart-TV+ app te komen.


Ik neem regelmatig dagelijkse en wekelijkse uitzendingen op op de ARD (die hebben geen serie optie op die programma’s én geen terugkijk-mogelijkheid 😞  ) en zie bij het zoeken in de app dat ik maar 1 resultaat krijg van de uitzending van vandaag OF morgen. Dit terwijl de kpn tvontvanger in huis wel meer dan 32 resultaten oplevert (inclusief herhalingen)

kan dit aangepast worden zodat het via de app ook mogelijk is om dmv zoeken meerdere programma’s in een week voor een opname te registreren?


steffen1 schreef:

komt er een versie voor google cq android TV

De smart-TV app is een hele andere app dan de TV(+) app voor telefoon en tablet.

Er zijn naar mijn weten nog geen plannen om met een smart-TV+ app te komen.

jammer, ik weet dat het een identieke app is als de smartphone met een aanpassing in instellingen. daarom snap ik de keuze niet als ik kijk bij ziggo odido die de app wel direct op de smarttv hebben


jammer, ik weet dat het een identieke app is als de smartphone met een aanpassing in instellingen.

Maar dat is helemaal niet zo, de smart-TV app is wezenlijk anders dan de TV app voor telefoon en tablet.


Hallo! Ik heb net de update van KPN TV+ gedownload, maar nu zie ik nergens meer de gratis series die KPN aanbiedt. Deze stonden eerst onder het tabblad 'series' in de vorige app. Waar zijn ze nu gebleven?


Beste @Scott Martin Janse, de series vanuit het Pluspakket kunnen op dit moment nog niet bekeken worden in de TV+ app. 


Vandaag zondag een nieuwe update voor mijn iPad gekregen (Versie 08.47.01)

Na updaten moest ik opnieuw inloggen. Abo nummer was al vooraf ingevuld maar bestaande pincode pakte hij niet. Ook niet na opnieuw invullen van abo en pincode. Dan maar een nieuwe code aangemaakt.

 

Opeens zijn NPO 1, 2 weg uit de zenderlijst. Als ik naar de tv-gids ga en op de zender klik wordt de zender wel opgestart en worden NPO 1 & 2 en weer tussen de zenderlijst gezet.  Deze app is nog lang niet af. 

Zitten nog steeds bugs in. 

Ik gooi het er nog maar eens in voor het app team: 

  • Wil graag de resolutie kunnen aanpassen
  • Stream laden duurt soms ook lang
  • De app onthoudt niet of ik tegels of een lijst wil in de zenderlijst.
  • Sportabblad mist nog steeds
  • Thumbnails laden te vaak traag in.​
  • De eerste keer in full screen tijdens kijken blijven de datum en batterij indicator in beeld Moet dan even beeld verkleinen/vergroten dan is dat weg. 
  • Bediening van icoontjes in de player werken soms ook moeilijk.  Vaak als je dan beeld verkleind/vergroot pakt hij ze wel weer.

Je bent lekker snel met jouw feedback, @ITVkijker 😅. Voor de iOS gebruikers van de app is er een nieuwe update beschikbaar. Ik copy paste jouw reactie naar de onderstaande Product Update:


​​​​