Vraag

Disney+ aangezet via MijnKPN, maar hoe moet ik het nu activeren?

  • 2 October 2023
  • 15 reacties
  • 435 keer bekeken

Hai! Ik heb een vraag... gisteren via KPN app Disney+ afgenomen... maar nu weet ik niet of ik nog een eigen inlog moet maken (dan zegt het "menu" in de Disney+ app, namelijk dat ik akkoord ga met abonnent en kosten) Twijfel of dat dan goed gaat met factuur via KPN. Het lijkt dan net of ik 2x ga betalen?


15 reacties

Reputatie 4
Badge +4

als het goed is heb je een mail gekregen van KPN met informatie over je bestelling. Hier zou een linkje in moeten staan voor het activeren van het Disney+ account.

Hai!, Ja die mail heb ik maar als ik dan door wil klikken op Disney+ activeren krijg ik onderstaande melding, en kan vanaf hier verder niks aan klikken:

 

MELDING:

Disney+ Accountpagina

Disney+ bij KPN Internet (klantnummer …..)

Om Disney+ te activeren via KPN, moet je verbonden zijn met je internetverbinding thuis (wifi of met een kabel).
Activeren gaat het makkelijkst vanaf een computer.
Gebruik je onze internetverbinding met VPN? Zet dan tijdelijk je VPN uit om Disney+ te activeren.
Voor Apple moet privédoorgifte in iCloud uit staan.

 

Klant nummer even weggehaald…

VPN staat uit

Prive doorgifte ook

 

Als ik via Disney+ wil inloggen kan ik alleen een nieuw account aanmaken en moet ik bankgegevens invullen voor maandelijks afschrijving.

Disney klantenservice zegt dat mijn email nietb bekend is bij hen. Ook geen koppeling met KPN.

 

 

Reputatie 4
Badge +4

als je via deze link Activeer Disney+ bij KPN, de knop indrukt. dan moet je eerst inloggen met je MijnKPN account. hierna krijg je de optie om je account aan te maken. 

Thx @Mastermovie maar dat is precies waar het stopt. Ik klik de link aan, en dan kom ik (weer) op de exacte dezelfde  melding die ik al eerder had gepost.

Vanaf daar geen optie om iets aan te klikken aan buttons, inloggen of  doorklik linkjes.

Denk dat er technisch iets niet goed gaat aan de achterkant met KPN koppeling naar Dinsey??

Reputatie 4
Badge +4

zou je een screenshot kunnen sturen van je scherm (klantnummer etc. wel wegstrepen). 

Reputatie 5
Badge +2

Misschien een beetje offtopic maar ik begrijp nooit zo goed waarom mensen een streamingdienst nemen via hun provider. Zitten daar voordelen aan of is dat dan makkelijker? Vaak lees je dat er problemen zijn met Viaplay aan of uit, Disney Plus aan of uit, en gedoe met Spotify komt helemaal vaak voorbij...

Reputatie 4
Badge +4

@Ronald31 het is soms makkelijker om alles via de provider te doen. Een plek om je streamingsdiensten aan en uit te zetten + je krijgt 5.- korting als je compleet bent.

Reputatie 5
Badge +2

Die 5 euro korting krijg je sowieso toch? 

HIerbij een screenshot

Reputatie 4
Badge +4

@MH82 ben je wel verbonden met je thuiswifi? probeer anders een bekabelde verbinding rechstreeks naar je ExperiaBox.

Reputatie 4
Badge +4

@Ronald31 de 5 euro entertainmentkorting krijg je als je een entertainmentpakket zoals disney+ in je thuisabonnement hebt zitten en mobiel abonnement gekoppeld hebt.

Jazeker wel wifi, vol bereik!… alles doet het. KPN al gebeld, die kunnen eigenlijk ook niks vinden…. 

Probleem wordt nu doorgespeeld naar de technische dienst, word morgen hopelijk gebeld

Reputatie 7
Badge +19

 Hi en van harte welkom op ons forum @MH82. Goed om te zien dat je hier al op weg geholpen bent. Gewoonlijk hoor je Disney+ inderdaad op onderstaande manier te kunnen activeren.

als je via deze link Activeer Disney+ bij KPN, de knop indrukt. dan moet je eerst inloggen met je MijnKPN account. hierna krijg je de optie om je account aan te maken. 

 

Ik lees dat dat bij jou niet lukte en dat de Technische Dienst ingeschakeld is. Ik hoop dat ze je intussen hebben kunnen helpen om het op te lossen.

Hai! Helaas nog steeds geen terugkoppeling gehad van de technische dienst, helaas is wel ondertussen Disney afgeschreven op m’n KPN factuur terwijl het niet werkt.

afgelopen dagen wel geprobeerd het te activeren in de hoop dat er stiekem aan de achterkant iets gefixed zou zijn.


eigenlijk wil ik Morgen even contact omdat ik ondertussen al uren kwijt ben aan terug bel acties, keer op keer allemaal instellen nalopen en settings aanpassen weer door procedures heenlopen.

het kost me letterlijk veel tijd, bellen, mailen in de wacht staan etc…. Het kost me nu dus al geld want afschrijving van deze maand en uiteindelijk zijn we bijna een week verder sinds activatie en heb ik nog geen minuut gebruik van kunnen maken.

 

is er een mogelijkheid het Disney abonnement  stop te zetten? Het reeds betaalde bedrag retour te ontvangen want die is gewoon eigenlijk niet okee

 

hoor het graag! 

 

Reputatie 7
Badge +19

@MH82 Ik snap je. Jammer dat 't zo moeizaam verloopt. Vul je je forumprofiel in, inclusief je naam, adres, postcode en huisnummer, en geef je daarna hier een seintje? Dan kijk ik met je mee.

Reageer