Beantwoord

Extra (betalend) lid toevoegen aan mijn KPN-Netflix abonnement

  • 2 December 2023
  • 5 reacties
  • 364 keer bekeken

Goedemiddag, 

Het heeft er alle schijn van dat een KPN klant geen extra betalende leden kan toevoegen aan het Netflix-abonnement. Op het forum lees ik nu 2 antwoorden. Eén waarbij wordt gesteld dat het niet mogelijk is één als je druk gaat zetten dat het wel mogelijk is. @KPN, wat is nu waar?

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 4 December 2023, 11:10

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @M.J. de Vroom, het klopt inderdaad dat je bij KPN geen extra leden aan jouw Netflix abonnement kunt toevoegen. Dat betekent dat je Netflix bij KPN alleen kunt delen met jouw huisgenoten. 

​​​​​@KPN, hartelijk dank voor de helder uitleg maar het neemt de teleurstelling niet weg. Door de betalingsmethode te wijzigen is daarmee het probleem opgelost of moet er een nieuw Netflix abonnement worden afgesloten.

 

Reputatie 7
Badge +17

Je kunt Netflix uit jouw KPN abonnement verwijderen. Daarna kun je via Netflix een nieuw abonnement afsluiten. Dat kan met hetzelfde account.

Is het nog steeds niet mogelijk om netflix family via kpn te regelen? Zo nee, binnenkort te verwachten @kpn??

Nee, dat gaat niet komen verwacht ik.

Netflix biedt dat alleen als je niet via een provider een abonnement hebt.

Netflix los afnemen:

Zet het uit in MijnKPN. Na de factuurperiode gaat je Netflix account in slaapstand.

Zodra dat gebeurt kun je je account zelfstandig door laten gaan buiten kpn om. En dan extra gebruikers tegen extra betaling toevoegen.

Log daar dan weer in om o.a. betaalgegevens (IBAN o.a.) in te vullen. Daarna kan je je account weer aanzetten.

http://netflix.com/account