Vraag

Ik heb Spotify Premium, maar ik krijg er nog steeds reclame tussendoor

  • 5 June 2024
  • 3 reacties
  • 26 keer bekeken

Ik betaal voor Spotify Premium maar ik heb er nog steeds die reclame tussen door

 


3 reacties

Waarom kan men zo bijzonder slecht een medewerker aan de telefoon krijgen ??

 

Reputatie 7
Badge +9

Hallo @Ik Ke , heb je je Spotify dan wel geactiveerd? Kan je zien welk abonnement je nu hebt als je bij Spotify in je profiel kijkt?

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Ik Ke, welkom op de KPN Community.

Als je nog reclames hoort als je naar Spotify luistert, dan staat jouw profiel waarschijnlijk nog op Free. Met Premium zou je namelijk geen reclame meer moeten hebben.

Ik denk daarom dat @XS4-Arjan een hele terechte vraag stelt: Heb je Spotify via KPN al wel geactiveerd?

Hoe activeer ik Spotify?

Spotify activeren doe je zo:

  1. Ga naar kpn.com/spotifyactiveren*
  2. Log in met je KPN account
  3. Je wordt nu doorgestuurd naar Spotify
  4. Meld je aan met je gebruikersnaam en wachtwoord
  5. Activeer je account

Heb je nog geen Spotify account? Kies dan voor het aanmaken van een nieuw account. Kies een e-mailadres en wachtwoord waarmee je na het activeren kunt inloggen.

Je gaat pas betalen voor Spotify vanaf het moment dat je jouw Spotify abonnement hebt geactiveerd. Dit gebeurt vanaf nu per gebruiksperiode van 30 dagen en niet meer voor gebruik per dag.

*Voor Spotify bij het vaste abonnement geldt dat tijdens het activeren wordt gecheckt op IP-adres. Spotify activeren bij een mobiel abonnement kan alleen op het mobiele netwerk. Dit moet een Nederlands mobiel netwerk zijn.

Meer informatie over Spotify bij KPN lees je hier: 

Reageer