Vraag

Netflix nu bij mijn al lang lopende abonnement

  • 7 June 2024
  • 4 reacties
  • 32 keer bekeken

Ik krijg als oude abonnee toch ook 3 maanden Netflix gratis?? Er staat u kunt gebruik maken van onze aanbiedingen.


4 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Nijmegen 24, welkom! Doorgaans zijn acties alleen geldig als je hier nog geen gebruik van maakt. Dus hebben wij HBO Max 3 maanden gratis, dan kan je dat alleen aanzetten als je het nu nog niet hebt. Ik ga er voorzichtig vanuit dat dit bij jou ook het geval is. Waar zie je staat dat je gebruik kunt maken van de aanbiedingen? Kan je eens een screenshot plaatsen? 

Beste KPN

Er wordt mij toegestuurd reclame voor Entertainment

Disney +  etc. En andere mogelijkheden  eerste 3 maanden op onze kosten.

Ik start nu nieuw via jullie met Netflix...dat is ook Enterainment  kosten 0,00  voor de eerste 3 maanden, zo lees ik dat.

Start je als nieuwe klant krijg je zoveel presentjes. N Oude vertrouwde klant doet nu dit en is het op eigen kosten?

Ik wil goede uitleg graag. En ook die 3 maanden Entertainment gratis.

Tot hoors

Mevr. De Graaf

 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Nijmegen 24 
Dat zijn aanbiedingen om nieuwe klanten te lokken, bestaande klanten kunnen dus hier niet van profiteren, tenzij je het opzegt en na 6 maanden weer abonneert, maar dan heb je kans dat de aanbieding weg is en sta je dus alsnog in de kou.

Reputatie 7
Badge +30

Was dit een aanbod voor jou, of echt reclame? Wij hebben verschillende aanbiedingen voor zowel bestaande als voor nieuwe klanten. Wat huistijger zegt klopt: voor nieuwe klanten hebben wij andere aanbiedingen. Maar ook bestaande klanten bieden we regelmatig een zenderpakket gratis. Kan je eens een screenshot delen van wat je hebt ontvangen? We denken graag met je mee! In MijnKPN staan overigens alle acties waar je gebruik van kunt maken. 

Reageer