Vraag

Netflix opzeggen lukt niet, staat nog steeds op factuur

  • 3 April 2023
  • 2 reacties
  • 50 keer bekeken

al maanden lang netflix op mijn factuur, heb dit al meerdere malen proberen aan te passen dat dit stopgezet zou moeten worden en niet meer van mijn rekening wordt afgeschreven.

heb al meerdere malen telefonisch contact gehad met kpn klantenservice en al meerdere keren mijn verhaal moeten uitleggen, ook werd ik steeds doorverwezen naar netflix zelf om daar contact mee op te nemen… hier ook meerdere keren mijn verhaal moeten uitleggen en die zeggen om hun beurt weer dat ik kpn moet bellen.

wordt telkens van de kast naar de muur gestuurd :(

dit speelt al sinds zomer 2022. heb al vaak genoeg gebeld, en nog steeds geen oplossing.

 en in januari 2023 nog maar eens gebeld omdat jullie in de tussen tijd dit met de technische dienst zou opnemen… helaas niks van gehoord.

toch maar weer eens gebeld, en kreeg ik iemand aan de lijn die mij korting kon geven voor 3 maanden.

3 maanden zijn bijna voorbij en nog steeds geen oplossing gevonden..

 

hoe gaan we dit oplossen?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Hoi @PutraHallatu . Welkom op het forum.

Heb je ooit wel zelf Netflix aangevraagd? En zo ja, via ons?  Dat van die korting snap ik niet helemaal.  Wat was daar de overweging bij?

Hallo @Erwin_ 

Ja ik heb ooit wel eens netflix aangevraagd, en dit heb ik via jullie gedaan.
Heb dit later stop gezet omdat ik amper op netflix keek.

ik heb dit toen handmatig via contract aanpassen de streamings dienst laten beëindigen, maar helaas bleef dit nog maandelijks van mn rekening af gehaald worden… ik heb toen telefonisch contact met jullie gehad en toen hebben jullie het aangepast.

factuur in de gaten gehouden maar alsnog is de 15,99  extra van mijn rekening afgeschreven.

Daarna heb ik weer contact met jullie opgenomen en hebben jullie mij verteld dat ik netflix moest bellen, maar die gaf aan dat ze niks konden doen en dat mijn email niet bekend was bij hun.. en dat het via kpn stop gezet moest worden..

ik jullie weer gebeld en weeeeer kreeg ik het zelfde te horen.. k moest maar bellen met netflix.

netflix weer gebeld en bij hun was niks bekend met mijn email of rekeningnummer.

dus weer kpn gebeld en niemand die er wat aan kon doen en dit naar de technische dienst zou sturen en mij op de hoogte zou houden.. maar helaas niks gehoord.

uit eindelijk toch maar weer eens gebeld naar kpn om te vragen hoe het nou gaat? Nog steeds geen antwoord kunnen ontvangen.

uiteindelijk één van de werknemers gesproken die het  ook niet begreep en die me korting kon aanbieden om het bedrag een beetje te compenseren voor 3 maanden.. 3 maanden zijn voorbij en nog steeds geen oplossing dat netflix niet meer van mij rekening wordt gehaald. 

Â