Vraag

Fritzbox 7590 werkt slecht met glasvezel en pakt mijn Verisure installatie niet

  • 10 December 2022
  • 6 reacties
  • 171 keer bekeken

Vandaag met de nieuwe fritzbox aan de slag geweest ( die ik jl donderdag heb ontvangen ), maar mijn verisure installatie herkent die niet ! Dus ben ik niet bereikbaar via de verisure centrale. En alle andere componeneten van Verisure pakt die ook niet op ? tevens heb ik overal haperingen in beeld en geluid op ontvangers, tv en dergelijke. Ik heb de oude V10 maar weer aangesloten en dat werkt perfect. Dus nieuwer is niet altijd beter lijkt me !

Kpn hulp is niet bereikbaar voor fritzbox in het weekend en dat staat wel in de bevestigingsmail.

Ook kan mijn product niet retouneren omdat mijn contract voor een half jaar loopt ?

Normaal als iets niet goed functioneeerd kun je het terugsturen toch en wordt alles weer teruggezet naar het oude ?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @misterkoi59 , bij een FRITZ!Box via KPN heb je Service Plus.

Je kunt KPN Service Plus 7 dagen per week bereiken tussen 8.00 en 22.00 uur.
Als je de klantenservice belt, verbinden zij jou door met KPN Service Plus  ←(meer info)

Bel je wel met jouw mobiele of vaste nummer dat in MijnKPN staat als contactnummer?
Dan word je automatisch doorverbonden met een expert van KPN Service Plus.

Dag Ruud,

Bedankt voor je snelle reactie en tips, maar helaas. Ik heb vanavond 2- verschillende nummers gebeld en beiden hadden hetelfde antwoord: vanaf maandag 08.00 uur bellen !

Gr, John

Reputatie 7
Badge +21

Dat is niet zoals het moet zijn John. Alleen schiet je daar nu helaas niets mee op.

Dit is iets voor een KPN moderator om te verklaren. Door de drukte op het forum zal een reactie echter een aantal dagen duren.

De fritzbox zal mogelijk op een ander ip range staan, het alarmsysteem had wellicht vast IP.
Ik vermoed dat KPN geen support zal leveren, ik zou Verisure bellen.

de problemen met hapering, die zijn voor KPN, dat moet eenvoudig op te lossen zijn..

Reputatie 7
Badge +17

Hi @misterkoi59! Vervelend dat het niet wil lukken. Wat me wel opvalt is dat het niet lukt KPN Service Plus te bereiken. Is het maandag nog gelukt die te spreken?

Dankjewel heren voor de mooie tips.

Nee door drukte op mijn werk is deze week niks aan het lukken en savonds ben ik hierdoor afgebrand

Het lijkt me beter dat iemand van KPN ter plekke komt kijken en dit probeert op te lossen