Vraag

Hulp nodig bij cyberbeveilings incident

  • 10 June 2024
  • 2 reacties
  • 50 keer bekeken

Ik heb dringend hulp nodig met een serieus cyberveiligheidsprobleem. Mijn apparaten zijn gecompromitteerd en gegevens en audio zijn gestreamd naar een hacker groep die zich al jaren bezighoudt met cyberstalking. Ik zoek advies over de volgende stappen om mijn netwerk en apparaten te beveiligen. Mijn kpn telecommunicatie is ook gehacked.

 

Heeft iemand ervaring met dergelijke problemen of suggesties voor hoe ik dit kan aanpakken? Cyber security bedrijven verlenen geen diensten aan particulieren. Alle hulp is welkom.

 

Alvast bedankt!

 

Met vriendelijke groet,

Fié


2 reacties

Reputatie 7

Hoe weet je dat jouw apparaten gecompromitteerd zijn?

Hoe heb je kunnen concluderen dat jouw gegevens en audio naar die hacker groep gestreamed worden?

Wie heeft het op jou gemunt aangezien je aangeeft dat zowel jouw thuisnetwerk als jouw mobiele aansluiten gehackt zijn?

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @QcyFie, dit klinkt vrij heftig allemaal. Wat is er precies aan de hand? Als je de situatie iets meer kunt uitleggen, kan de KPN community jouw vervolgens van het beste advies voorzien. Denk bij de uitleg aan de vragen die hierboven door een medelid gesteld zijn. 

Reageer