Beantwoord

Intergas gateway meldingen dat koppelen niet mogelijk is

  • 8 June 2024
  • 4 reacties
  • 63 keer bekeken

Ik heb eenĀ  intergas gateway II maar krijg steeds een melding dat koppelen niet mogelijk is. Ik heb alles al opnieuw opgestart en de laatste software gedownload maar helaas zonder resultaat. Ik heb een glas aansluiting en een modem box12 ook 2 extra wifi versterkers. Wat kan ik nog meer proberen? Mvg GirbeĀ 

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 11 June 2024, 10:17

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @GirbeĀ ,

Je kunt een extra Wifi-netwerk aanleggen. Hier staat de instructie:Ā 

Ā 

Reputatie 4
Badge +1

Had ik ookā€¦..bij de Action een TP-link gekocht voor 9.99ā‚¬ en probleem op gelost.

Reputatie 7

HoiĀ @Girbe, welkom!Ā  Als ik de Intergas Gateway opzoek dan zie ik dat deze met een kabel verbonden moet worden aan je modem, zo heb je het ook aangesloten?

Ik zie dat er in de Gateway instellingen aangepast kunnen worden. En dat de Comfort Touch app via wifi zou moeten verbinden.Ā Waar krijg je deze melding precies?

Ā 

Als het erom gaat dat het apparaat niet goed met 5GHz wifi overweg kan, dan is een tweede wifinetwerk aanmaken en deze op 2,4GHz zetten een goede optie:

HalloĀ @GirbeĀ ,

Je kunt een extra Wifi-netwerk aanleggen. Hier staat de instructie:Ā 

Ā 

Ā 

Ik heb het inderdaad via een kabel aan het modem gekoppeld, er branden dan 3 lampjes op de gateway en dat zou akkoord zijn.

Vervolgens naar de app van intergas en bij het 2e veld gaat hij een verbinding trachten te maken, echter ba verloop van tijd krijg ik de melding geen gateway gevonden.

Verder dan dit ben ik nog niet gekomen.

Reageer