Vraag

Langzame en wegvallende wifi met V10a

  • 15 December 2020
  • 1 reactie
  • 22 keer bekeken

Beste KPN,

 

Al zeker 2 jaar last van traag/wegvallend wifi.
Al jullie tests en resets al uitgevoerd.

Zelfs een grotere internet bundel genomen maar geen resultaat.

Graag zou ik een nieuwe experiabox ontvangen.

 

mvg,

 

Michael

 

Admin: topic verplaatst naar juiste board

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +17

Ik zou toch graag wat dingen willen doorkijken @112dusty want het komt maar zéér zelden voor dat de Experiabox daadwerkelijk defect is in dit soort gevallen. Met de informatie in je profiel heb ik de verbinding door kunnen meten. Die is goed dus dat is een goed begin! 

Zou je kunnen laten weten of het probleem met alle apparaten speelt of alleen een selectie daarvan en welke apparatuur dit is? Zou je ook nog kunnen laten weten of het nog verschil maakt of je in de buurt bent van het modem of niet? En als laatste zou ik je willen vragen welke snelheden je ongeveer meet in de buurt van het modem en als je wat verder weg bent. Hierbij kan je deze website gebruiken. Ik wil je wel laten weten dat als uiteindelijk blijkt dat het modem inderdaad defect is we deze gaan vervangen. Het is niet de bedoeling dat je gevraagd wordt om met defecte apparatuur verder te werken. Wel is het zo dat dus de kans enorm klein is en ik graag de juiste oplossing voor je wil aansturen.