Eergisteren heb ik 2,5 uur aan de lijn gehangen met de klantenservice. Zij konden mij uiteindelijk niet helpen en verwezen me naar een KPN winkel. In andere Forums las ik dat dit ook bij andere problemen het geval was en ook in de winkel niet geholpen konden worden.
Uiteindelijk heb ik mijn telefoon en horloge teruggezet naar de fabrieksinstelling met een positief resultaat.
Hoi @Rebus en welkom hier op ons forum :) De snelste manier om hierover in contact te komen, is door even contact op te nemen met onze klantenservice op het gratis nummer 0800 0402 (en geef dan vervolgens aan dat je graag een medewerker wenst te spreken).
Ik kwam trouwens ook nog een topic tegen van enkele dagen geleden. Kun je eens kijken of je hier wellicht ook nog iets aan hebt?
Eergisteren heb ik 2,5 uur aan de lijn gehangen met de klantenservice. Zij konden mij uiteindelijk niet helpen en verwezen me naar een KPN winkel. In andere Forums las ik dat dit ook bij andere problemen het geval was en ook in de winkel niet geholpen konden worden.
Uiteindelijk heb ik mijn telefoon en horloge teruggezet naar de fabrieksinstelling met een positief resultaat.
Eergisteren heb ik 2,5 uur aan de lijn gehangen met de klantenservice. Zij konden mij uiteindelijk niet helpen en verwezen me naar een KPN winkel. In andere Forums las ik dat dit ook bij andere problemen het geval was en ook in de winkel niet geholpen konden worden.
Uiteindelijk heb ik mijn telefoon en horloge teruggezet naar de fabrieksinstelling met een positief resultaat.
Alles werkt nu.
Bedankt voor deze terugkoppeling @Rebus en fijn om te lezen dat jouw probleem is verholpen door de telefoon en het horloge terug te zetten naar de fabrieksinstellingen! Wel jammer dat je hier zoveel tijd in hebt moeten steken, voor wat het waard is wil ik je daarvoor excuses aanbieden namens KPN.
Volgens Samsung is dit onzin omdat er geen variant is waar beide teksten achterop staan.
De kennis van de klantenservice is dus wel erg onder de maat aangezien dit probleem, gezien de vele berichten op het Forum, veel vaker voorkomt.
Ik vind het helemaal erg dat iemand van Samsung schijnbaar niet weet dat er een 4G+wifi versie en een WiFi (zonder 4G) is. En dat het er wel achterop staat.
Achter de horloge staat gewoon LTE als het 4G heeft, of GPS als het alleen WiFI heeft en dus geen 4G.
Samsung heeft aangegeven dat die variant er niet is. Er is alleen een variant met LTE achterop en een variant zonder LTE achterop (en niet beide teksten LTE en 4G)
Ik ook niet, maar is toch gebeurd. Anders had ik Samsung niet hoeven te bellen. Daarom vind ik de kennis ook onder de maat.
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.