Beantwoord

Al maanden problemen met vaste telefoonlijn

  • 12 January 2023
  • 7 reacties
  • 106 keer bekeken

Goedendag,

Ik heb al maanden problemen met mijn vaste telefoonlijn. Eerst kon ik soms nog bellen. Nu al een hele tijd kan ik niks met de telefoon. Niet bellen en niet gebeld worden. Je kunt wel naar het vaste nummer bellen maar deze gaat niet over. Weet dus ook niet dat ik gebeld word. Zelf bellen lukt helemaal niet. Krijg geen kiestoon. Al van alles geprobeerd. Reset, nieuwe telefoon, nieuwe kabeltjes etc. Mijn telefoon is een analoge lijn en zit in de wand / niet in het modem. Mijn modem is een experia v10a.

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 19 January 2023, 10:05

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Caroline09, lastig om zou te kunnen zeggen wat er mis is. Onhandig is zeker! Als jij jouw profiel wil invullen, dan kan ik vervolgens voor je aan de slag om te achterhalen wat er misgaat met de vaste telefoonlijn. 

Hallo Jeroen, 

Profiel ingevuld. Alvast bedankt.

 

Reputatie 7
Badge +19

Na enkele metingen blijkt er een probleem met de telefoonkabel die naar jouw woning loopt. Dit zal middels een monteur opgelost moeten worden. Deze heb ik dan ook ingepland. De informatie ontvang je per sms en e-mail. 

Dank je wel. 

Ik ben benieuwd. Tot nu toe nog geen e-mail of sms ontvangen. Hopelijk dat alles daarna het weer doet.

Reputatie 7
Badge +19

Gisteren heb ik voor jou Een melding aangemaakt. Naar aanleiding van die melding is vervolgens een monteur ingepland.  De monteur staat ingepland voor 20-01-2023 (vandaag) tussen 17:00 en 21:00.  

Dank je wel. Vanmorgen ook sms ontvangen. Op naar de oplossing! Fijne dag.

Probleem is na een aantal monteurs bezoeken eindelijk opgelost. In de straatkast zat mijn lijn op een geoxideerde printplaat. Deze is vervangen. Dit forum levert in ieder geval resultaat op. Dank en een fijne dag.