Beantwoord

Bespaar ik geld als ik vaste telefonie uit mijn Alles-in-1 Premium haal?

  • 18 November 2022
  • 2 reacties
  • 51 keer bekeken

Ik heb een Alles-in-1 Premium abonnement. Als ik mijn vaste telefoon uit het abonnement wil halen, hoe doe ik dit? En bespaar ik hier ook nog kosten mee?

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 26 November 2022, 13:13

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @Anja121965!

Het is erg druk op het KPN Forum; daarom kom ik er nu pas aan toe om te reageren op jouw bericht.

In het Alles-in-1 Premium abonnement zitten allerlei extra opties, waaronder een vast telefoonnummer. Wat goed is om te weten, is dat wij dit abonnement nu niet meer aanbieden.

Wat we wel aanbieden is een KPN Hussel abonnement: je kiest een basis (Internet met eventueel TV) en de extra opties waar je gebruik van wenst te maken.

Wat ik je adviseer om te doen, is om te kijken naar de 2e pagina van de maandelijkse factuur. Je ziet dan precies welk abonnement en welke opties je nu in het abonnement hebt zitten.

Ga voor jezelf na welke opties je wenste behouden: op basis daarvan kan er gekeken worden hoe het abonnement eruit komt te zien als je het zou overzetten naar een KPN Hussel abonnement.

Je kunt hier een printscreen (zonder je klantgegevens!) van de 2e pagina van de factuur vermelden + je wensenlijstje.

Het kan uiteraard ook telefonisch.
Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 18 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur. Zon en feestdagen gesloten. 

Reputatie 7
Badge +24

Er zit ook Spotify in dat abonnement. Gebruikt u dat? Zo nee, snel omzetten naar Hussel dan...