Hallo,
Voor ik verhuisde had ik een Experia box 11 (als ik me goed herinner) en zag ik op mijn Gigaset C430 telefoon het envelopje rood oplichten als ik gebeld was en ik niet had opgenomen. Vervolgens kon ik bij het onderdeel “oproepen” zien wie ik had gemist.
Na de verhuizing kreeg ik een Experiabox 12 en heb ik het systeem laten instellen door een KPN monteur (internet, TV en bellen). Maar, sinds die tijd werkt hetgeen ik hiervoor beschreef niet meer. Druk ik op het envelopje dan krijg ik een rood kruis met de tekst “geen invoer” Hetzelfde als ik mezelf bel (en niet opneem).
Het onderdeel “oproepen” is onderverdeeld in: Alle -, uitgaande -, beantwoorde- en gemiste oproepen. Bij de laatste twee krijg ik, als ik het lijstje wil oproepen, een rood kruis te zien met de tekst “Geen invoer".
Wat ook, zonder dat ik zelf iets aan de instellingen heb gedaan, is gewijzigd, is, dat bij een inkomend gesprek op het display de tekst “extern” wordt weergegeven (vroeger was dat een naam, telefoonnummer of anoniem).
Ik ben dan wel verhuisd maar aan mijn telefoon instellingen heb ik niets gewijzigd. Iemand een idee wat ik moet doen om de gegevens van de gemiste oproepen weer zichtbaar te krijgen.
Beste antwoord door Thomas van KPN
Bekijk origineel