Beantwoord

Geen verbinding telefoon sinds modem is vervangen

  • 16 November 2022
  • 2 reacties
  • 48 keer bekeken

Sinds mijn modem is vervangen naar box 12 krijg ik geen verbinding meer met mijn telefoon.

Alles al geprobeerd, er is geen storing,verbinding zou goed moeten zijn maar bij het doorlopen van de storingen krijg ik steeds de melding er is ietsĀ fout gegaan probeer het later nog eens.

Wie kan mij de oplossing vertellen?

icon

Beste antwoord door gerard van de berg 18 November 2022, 10:43

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hi en van harte welkom hier @gerard van de berg. Lastig dat je vaste telefoon het sinds de nieuwe KPN Box 12 niet meer doet.Ā 

De snelste weg voor hulp hierbij is om even te bellen met onze klantenservice. Ook vanaf een mobiele telefoon bereik je ze gratis via 0800-0402.Ā 

Hier op het forum denken we ook graag met je mee, als je dat liever hebt. In dat geval ben ik naar een aantal dingen benieuwd, zodat we je beter kunnen helpen:

  • Wat hoor je als je probeert te bellen?
  • Hoe is je telefoontoestel precies aangesloten op de KPN Box 12? Het belangrijkste is dat je telefoontoestel verbonden is met de groene poort ā€˜Phone 1ā€™.
  • Als voorgaande klopt: Heb je het modem al gereset volgens stap 2?
  • Zijn er andere dingen die je hebt geprobeerd, en zo ja, welke?

Probleem inmiddels verholpen ,door klantenservice goed geholpen maar konden het niet oplossen,

werd doorverwezen naar de technische dienst die het euvel hebben verholpen en we weer kunnen bellen.

Bedankt.

Ā