Beantwoord

Hoe kan ik onbeperkt bellen uitzetten?

  • 10 September 2020
  • 4 reacties
  • 426 keer bekeken

Hoe kan ik onbeperkt bellen uitzetten 

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 11 September 2020, 09:05

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7

Hallo @Helmi47, welkom op het forum! Gaat het om een BelOnbeperkt Altijd bundel bij een Internet (en eventueel tv) + Bellen abonnement? Of heb je los telefonie zonder internet van ons? 

 

In het eerste geval kun je bundel uitzetten via je MijnKPN omgeving. Ga naar Producten, kies je thuisabonnement, en kies dan voor ‘Abonnement aanpassen’. Scroll vervolgens door naar beneden tot je bij de telefoonopties komt. Daar kun je dan de bundel uitzetten.

 

In het tweede geval zul je hiervoor even telefonisch contact moeten opnemen. Het nummer daarvoor is 0800-0402.

 

Admin: tekstupdate maart 2023

Hallo @Helmi47, welkom op het forum! Gaat het om een BelOnbeperkt Altijd bundel bij een Internet (en eventueel tv) + Bellen abonnement? Of heb je los telefonie zonder internet van ons? 

In het eerste geval kun je bundel uitzetten via je MijnKPN omgeving. Ga naar Producten, kies je thuisabonnement, en kies dan onderaan de tweede kolom ‘Extra opties wijzigen of toevoegen’.

In het tweede geval zul je hiervoor even telefonisch contact moeten opnemen. Het nummer daarvoor is 0800-0402.

De uitleg over het eerste geval is achterhaald. Kennelijk is het niet mogelijk om in MijnKPN Bel onbeperkt uit te schakelen. Ik zal telefonisch contact opnemen, maar wellicht kan de uitleg een update krijgen.

 

Reputatie 7

Je hebt gelijk, @Ingrid FJ, de instructie is inderdaad gewijzigd. Ik zal het even aanpassen. 

Je kunt nog steeds belbundels in je MijnKPN aan- of uitzetten. Alleen moet je dan de optie ‘Abonnement aanpassen’ kiezen. Scroll vervolgens door naar beneden tot je bij Telefoonopties komt. Daar kun je dan de bundel uitzetten.

Je hebt gelijk, @Ingrid FJ, de instructie is inderdaad gewijzigd. Ik zal het even aanpassen. 

Je kunt nog steeds belbundels in je MijnKPN aan- of uitzetten. Alleen moet je dan de optie ‘Abonnement aanpassen’ kiezen. Scroll vervolgens door naar beneden tot je bij Telefoonopties komt. Daar kun je dan de bundel uitzetten.

Bedankt, inmiddels heb ik het telefonisch geregeld en een bevestiging over e-mail ontvangen.