Ik heb een nieuwe Gigaset A475 dect telefoon aangesloten op een Experiabox V 8. Ik kan wel bellen en dan is er een kiestoon en maakt hij verbinding, maar ik kan niet gebeld worden. Als ik met mijn mobiel hem bel dan licht hij niet op en geeft geen geluid. Ik dacht dat het aan de nieuwe telefoon lag. Dus ik ben tijden bezig geweest. Met een lange lijst in de handleiding meegegeven. Tweemaal alles doorgewerkt. Telefonisch met klantenservice Gigaset bezig geweest. Het gaf geen oplossing. De oproepen via mijn mobiel komen wel aan, zie ik in het modem. Ik heb mijn oude dect telefoon geprobeerd. Met die telefoon had ik het probleem dat hij niet overging maar wel oplichtte. Daarmee kon ik bellen maar miste dus veel telefoontjes. Alles geprobeerd en niets lukte. Daarom nieuwe telefoon gekocht. Gigaset raad mij aan met KPN contact op te nemen.
Graag uw hulp. Dank.
Wilfred41
Beste antwoord door PeterG
Bekijk origineel