Beantwoord

Laatste uitgaande telefoongesprekken. Waar kan ik die vinden?

  • 23 December 2022
  • 4 reacties
  • 67 keer bekeken

Waar kan ik de laatst gebelde nummers terugvinden? N.B. Het betreft niet de al gefactureerde gesprekken, maar de gesprekken op de lopende rekening.

icon

Beste antwoord door Joris62 23 December 2022, 19:34

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Dit kan alleen maar op het toestel zelf @MoKoster . Of in het log file van sommige modems, bijvoorbeeld bij de Fritz box. Bij KPN zelf zou je het pas op de volgende factuur terug kunnen zien.

OK, dank je @Joris62. Een zeer duidelijke verslechtering ten opzichte van vroeger dan, ik kon dat altijd gewoon nakijken. Toestel zelf geeft niet de tijd van het gesprek aan en dat was nu net wat ik in dit geval even nodig had. Zal nog een poging doen in het modem, maar ik vrees het ergste. Dank je voor het meedenken.

Ook ik zoek de gesprekken die ik deze maand gevoerd heb, maar uiteraard nog niet zijn gefactureerd.

Reputatie 7
Badge +9

Goedemorgen @Wilhelmina36 . Hier geld nog steeds hetzelfde, wat ik in mijn antwoord boven geschreven had: dit zou je op het toestel zelf terug moeten zoeken, of (voor vaste aansluitingen) in log files van het modem als die er zijn (zoals op de Fritz Box).