Beantwoord

Na overstap kan ik niet meer bellen

  • 1 May 2023
  • 5 reacties
  • 71 keer bekeken

Ik kan niet bellen na overstap 

icon

Beste antwoord door GeSp 1 May 2023, 17:36

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @Agnes van wetten 

 

Soms werkt het pas na een reset van het modem, zie deze pagina hoe je het modem kan resetten (bij Stap 2):
https://www.kpn.com/service/internet/wifi-en-modems/herstart-reset-experia-box.htm

 

Mocht dat niet werken dan kan je het beste even bellen met de klantenservice op 0800-0402 (ma t/m vr 08:00 - 18:00 en za 08:00 - 17:00)

Voor storingen kun je 24/7 bellen @Agnes van wetten 

Hij doet het niet ik zat eerst bij T-Mobile en ben overgestapt naar kpn maar bellen kan ik niet 

Hij doet het niet ik zat eerst bij T-Mobile en ben overgestapt naar kpn maar bellen kan ik niet 

Met de vaste telefoon misschien of even bellen bij de buren of de telefoon lenen van partner/kinderen.

Het telefoonnummer is gratis.

Succes.

 

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Agnes van wetten, kun je inmiddels al wel weer bellen. Gaat het om de vaste telefoon of om een mobiel nummer?