Ik kan niet bellen na overstap
Beste antwoord door GeSp
Bekijk origineelIk kan niet bellen na overstap
Beste antwoord door GeSp
Bekijk origineelHallo
Soms werkt het pas na een reset van het modem, zie deze pagina hoe je het modem kan resetten (bij Stap 2):
https://www.kpn.com/service/internet/wifi-en-modems/herstart-reset-experia-box.htm
Mocht dat niet werken dan kan je het beste even bellen met de klantenservice op 0800-0402 (ma t/m vr 08:00 - 18:00 en za 08:00 - 17:00)
Voor storingen kun je 24/7 bellen
Hij doet het niet ik zat eerst bij T-Mobile en ben overgestapt naar kpn maar bellen kan ik niet
Hij doet het niet ik zat eerst bij T-Mobile en ben overgestapt naar kpn maar bellen kan ik niet
Met de vaste telefoon misschien of even bellen bij de buren of de telefoon lenen van partner/kinderen.
Het telefoonnummer is gratis.
Succes.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.