Beantwoord

Niet 5 keer beltoon, maar direct welkomsboodschap

  • 25 March 2023
  • 5 reacties
  • 43 keer bekeken

Bellers bellen onze vaste telefoon en krijgen direct onze welkomstboodschap te horen. Ik kan dit niet veranderen, wat ik ook probeer. Wat kan ik doen? 

icon

Beste antwoord door Anonymous 25 March 2023, 17:27

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

@RegienAart Welkom op het forum. 

Wat lastig dat het niet lukt om gebeld te worden. 

Als de bellende partij een voicemail inspreekt. Krijg je deze dan wel binnen? 

Ik controleer graag of ik door middel van een meting al iets kan achterhalen. 

Zou je daarom je forumprofiel willen invullen en hier een seintje willen geven als dit is gelukt? 

Beste Rutger_,

Heb het profiel ingevuld. 

Nb. Het is inderdaad ook zo dat ik de gesproken voicemailberichten niet binnenkrijg. 

Dank voor je hulp alvast, 

Aart

Hallo @RegienAart in de MijnKPN-app, rubriek vaste telefoon, subrubriek doorschakelen kun je dat uitstekend instellen, doe ik dagelijks.

Tevens kun je instellen dat je een mail krijgt van het ingesprokene en kun je het gratis afluisteren. d.m.v. het meegestuurde geluidsbestand.

 

Dank JanD! Ik heb eenvoudig kunnen instellen dat ik eerst de 5 (of max 9) oproeptonen hoor voordat mijn welkomsboodschap te horen is. Gek dat ik het niet eerder had gezien. 

Dank JanD! Ik heb eenvoudig kunnen instellen dat ik eerst de 5 (of max 9) oproeptonen hoor voordat mijn welkomsboodschap te horen is. Gek dat ik het niet eerder had gezien. 

Graag gedaan @RegienAart