Beantwoord

Omzetten analoge telefoon naar digitaal moet voor het einde van het jaar gebeuren

  • 17 November 2022
  • 4 reacties
  • 221 keer bekeken

Ik heb een paar maanden geleden al telefonisch contact gehad met KPN over de aangekondigde omzetting van de vaste analoge aansluiting van mijn schoonmoeder naar een nieuw digitaal abonnement. Kennelijk is er een monteur ter plaatse nodig om dit uit te voeren en daar wil ik graag een afspraak voor maken. Moet voor het einde van het jaar 2022 gebeuren. Ik zou hierover worden teruggebeld, maar dat is nooit gebeurd. Ik vind KPN moeilijk bereikbaar. Helaas is de brief verloren gegaan. 

icon

Beste antwoord door Noordzee 17 November 2022, 20:33

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @TonHo ,

KPN is hiervoor te bereiken via 0800-0402.

Op doordeweekse dagen tussen 8.00 en 18.00 en op zaterdag tot 17.00.

 

Reputatie 7
Badge +18

Hoi @TonHo en welkom op het forum! Logisch dat je dit geregeld wilt hebben voor je schoonmoeder. We zijn trouwens doordeweeks tussen 8:00 - 18:00 te bereiken via 0800-0402, en op zaterdagen tussen 8:00 - 17:00. Mocht je telefonisch contact prettiger vinden, dan is dat dus nog een optie. Mocht dat niet lukken, zou je dan je forumprofiel zo volledig mogelijk aan willen vullen met de gegevens van je schoonmoeder en hier een seintje willen geven? Dan kan ik zien hoe het ervoor staat. 

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @TonHo ,

KPN is hiervoor te bereiken via 0800-0402.

Op doordeweekse dagen tussen 8.00 en 18.00 en op zaterdag tot 17.00.

 

Mocht dat niet lukken, zou je dan je forumprofiel zo volledig mogelijk aan willen vullen met de gegevens van je schoonmoeder en hier een seintje willen geven? Dan kan ik zien hoe het ervoor staat. 

@TonHo 

Is het maken van een afspraak al gelukt via 0800-0402? 

Forumleden, 

Het is gelukt. De spullen zijn in huis en ik moet dat zelf kunnen aansluiten. Dat ga ik deze week doen.

GrTon