Beantwoord

Pakketwijziging terugdraaien i.v.m. dat het na 3 maanden duurder is dan het huidige pakket

  • 18 September 2023
  • 2 reacties
  • 53 keer bekeken

In juli wilde ik stoppen met vast bellen. Dus dit uitgezet in de KPN app, maar in augustus was het niet veranderd. Ik bellen naar jullie klantenservice, iemand van de klantenservice heeft het aangepast. Nu in september zit vastbellen nog steeds in mijn abonnement. Ik bellen hoe dat kan? Krijg ik een van jullie medewerkers aan de lijn, die zegt dat je het niet uit kan zetten omdat het in mijn pakket zit. Hij kan mijn contract wel veranderen met nog wel vast bellen maar niet meer onbeperkt wel 3 maanden 20 euro korting, Na veel aandringen van hem laat ik dit door hem doen omdat ik volgens hem dan voordeliger uit ben. En hij geeft mij de garantie dat ik het binnen 2 weken nog kan opzeggen. Krijg het contract opgestuurd waarin blijkt dat ik na die 3 maanden meer ga betalen dan eerst met nog steeds vaste telefoon maar niet onbeperkt bellen in Nederland. Dus moet ik meer betalen voor minder service. Ik weer bellen en zeg dat ik het terug wil draaien. Krijg ik te horen dat dit niet kan. het kan niet meer geannuleerd worden. Op jullie site staat echter dat wel dat je binnen 14 dagen kan annuleren. Hoe zit het

Groetjes Jetske

icon

Beste antwoord door PeterG 18 September 2023, 15:38

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Badge +19

Als u een oud type abonnement heeft dan is het een pakketprijs.  Dan kan er niets veranderd worden.  Welke type abonnement heeft u? Dat staat op de faktuur. 

Een nieuw abonnement kan binnen 14 dagen geannuleerd worden. Het nadeel is nu echter dat terug naar alles in één onmogelijk is dat kan namelijk niet meer opnieuw geleverd worden. Dus annuleren nu houd in: niets meer, geen internet, geen tv, niks.

Maar je wilde toch helemaal geen vaste telefoon meer dan snap ik dit niet

met nog steeds vaste telefoon maar niet onbeperkt bellen in 

Ik kan me haast niet voorstellen dat een oud alles in één abonnement goedkoper is dan een huidig internet en TV+ abonnement.

Tip: bel met je mobiele abonnement. Binnen de bundel daarvan kost bellen ook niks. Nederland + EU 

Ook veel goedkoper dan zo'n dure belbundel voor een vast nummer.