Beantwoord

Sinds de Box 12 geen nummerherkenning meer

  • 11 December 2022
  • 10 reacties
  • 283 keer bekeken

Sinds de installatie van Box 12 heb ik geen nummerherkenning meer. Het blijkt een bekend probleem. Gaat de KPN hier iets aan doen?

icon

Beste antwoord door BobZ 15 December 2022, 13:54

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Hallo @BobZ als je inlogt in de modem, staat de telefoon dan wel als geregistreerd genoteerd en kun je er wel gewoon me bellen en gebeld worden?

 

Jazeker, afgezien van de nummerherkenning werkt het prima.

Jazeker, afgezien van de nummerherkenning werkt het prima.

Hallo @BobZ dan morgen even bellen met 0800 0402.

 

Heb ik gedaan. Er werd mij een factory reset geadviseerd. Heb ik gedaan maar toen was de telefoon niet meer geregistreerd! Weer KPN gebeld, maar de dienstdoende helpdesk-medewerker kon mij niet helpen.

Vanmiddag nog maar eens bellen. Hopelij krijg ik een andere medewerker.

Reputatie 7
Badge +17

Hi @BobZ! Is het gelukt om het door de klantenservice via 0800-0402 weer aan te laten zetten?

Zo niet, laat het dan hier weten. Vul dan ook je profiel in. Dan kijk ik voor je wat er aan de hand is. En zet ik de nummerherkenning weer voor je aan. 🙂

Ik ben door Niels geholpen:  hij heeft er voor gezorgd dat de telefoon weer geregistreerd staat in de Experia Box. Maar evengoed zonder nummerherkenning. Hij heeft toen geregeld dat ik mijn box 12 kon omruilen voor een box 10A. Nu werkt alles weer incl. nummerherkenning. Dan maar geen box 12, vind ik niet erg.

IK had een week of drie geleden ook een ander modem gekregen de Experia V12, ook hier werkt nummer weer gave nu niet meer.

Dit is wel iets wat ik graag terug zou willen hebben, zodat ik kan zien wie er heeft gebeld, maar herstarten modem (en terug zetten naar fabriek instellingen) en het stroom loos zetten van de telefoons heeft niet geholpen… 

Is er enig idee of dit in de V12 opgelost gaat worden en zo ja wanneer ?

Is er een mogelijkheid dat ik weer zijn oude type modem de V10 terug krijgt want daar werkte het wel goed op…

 

Zoals ik eerder schreef:  je kan bij de KPN de box 12 ruilen voor de 10A en dan werkt het weer.

Hi bobz

Ja, heb ik net begrepen alleen moet ik wel 10 euro betalen als het thuis wordt gebracht..  afhaal locatie is geen optie daar ik niet mobiel ben... 

Daarbij vind ik het zo en zo onzin om hier losten voor te rekenen daar kpn een niet werkend product heeft geleverd

 

Wat vreemd:  ik hoefde niets te betalen...