Vraag

Storing vanaf 27 januari

  • 30 January 2023
  • 12 reacties
  • 78 keer bekeken

Badge

Vanaf 27 januari al storing van tv en telefoon. Dame van 80 jaar heeft al die tijd tijd geen tv en is niet bereikbaar per telefoon. Wat is de status? Hoe lang duurt dit nog? 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Goedenavond @KHeerema en welkom hier op ons forum, al is de aanleiding natuurlijk niet zo leuk. Is hier al wel contact over geweest met onze klantenservice? Als jij het forumprofiel in zou willen vullen en en seintje kunt geven zodra je dit hebt gedaan, dan kijk ik vanaf hier ook even mee!

Badge

Ik heb het profiel ingevuld namens mijn moeder.

Reputatie 7
Badge +12

Ik heb het profiel ingevuld namens mijn moeder.

Dankjewel @KHeerema!
De verwachte eindtijd van de storing is 00.00 vannacht en hopelijk wordt dit ook gerealiseerd! Mocht dat onverhoopt niet het geval zijn, laat ons dit morgen dan vooral weten zodat we er dan dieper in kunnen duiken. Excuses voor het ervaren ongemak, ik kan me zo voorstellen dat dit voor een dame op die leeftijd heel erg naar is :( 

Badge

Dank je wel voor je reactie Jan. De eindtijd wordt nu al een aantal dagen iedere keer opgeschoven, zonder verdere uitleg over wat het probleem is. Dat zou ik nu eigenlijk ondertussen wel willen weten. Kun je dat nu al voor mij uitzoeken?

Reputatie 7
Badge +12

Dank je wel voor je reactie Jan. De eindtijd wordt nu al een aantal dagen iedere keer opgeschoven, zonder verdere uitleg over wat het probleem is. Dat zou ik nu eigenlijk ondertussen wel willen weten. Kun je dat nu al voor mij uitzoeken?

Zeker, mocht het morgen nog steeds niet zijn verholpen dan horen we dat graag en dan duiken we hier dieper voor je in @KHeerema!

Badge

Dan wacht ik het af tot morgen.

Badge

De oplossing van de storing is weer vooruit geschoven. Dit gaat nu al vanaf vrijdag zo. Het is nu dinsdag. Ik krijg graag een concreet antwoord.

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @KHeerema, op dit moment wordt hier in de interne systemen aangegeven dat de storing vandaag om 16.00 opgelost zou moeten zijn. Omdat die einddatum elke keer wordt verzet, heb ik ook navraag voor jullie gedaan of dit vandaag ook echt wordt gehaald en wat er precies aan de hand is. Zodra ik meer weet, laat ik je dit uiteraard meteen weten.

Badge

Dag Jan, we hebben inmiddels bericht gekregen dat de storing is opgelost. Helaas lukt het nog niet de radio, telefoon en tv weer werkend te krijgen. Ik vind het heel vervelend allemaal. 

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @KHeerema, die melding kreeg ik ook net binnen, dat de storing is verholpen. Kan zijn dat je het modem (Experia Box) even opnieuw op moet starten. Ik zou deze even een minuutje van het stroom afhalen en daarna opnieuw op laten starten. Daarna zouden de lampjes weer moeten gaan branden zoals ze dat normaal gesproken ook doen. Als ik de verbinding nu doormeet, zie ik dat het modem ook online is. Het internet werkt inmiddels wel weer? Wat voor melding verschijnt er op het scherm van de televisie? Mochten de problemen na een herstart van het modem blijven bestaan, dan wil ik toch adviseren om te bellen met onze helpdesk op het gratis nummer 0800 0402. Vanuit daar is er direct contact en dat schakelt makkelijker in dit soort situaties. Je kunt ze bereiken op het gratis nummer 0800 0402 en geef dan vervolgens aan dat je graag een medewerker wenst te spreken, dan krijg je direct iemand aan de lijn die je hier sneller mee verder kan helpen! 

Badge

Uiteindelijk hebben we met behulp van de helpdesk een update uit kunnen voeren waardoor we de tv en telefoon weer aan de praat kregen. Het werkt weer, dank voor de support. 

Reputatie 7
Badge +12

Uiteindelijk hebben we met behulp van de helpdesk een update uit kunnen voeren waardoor we de tv en telefoon weer aan de praat kregen. Het werkt weer, dank voor de support. 

Fijn om te lezen @KHeerema en ook bedankt dat je dit hier nog even hebt laten weten! Ik ben blij dat je moederweer gebruik kan maken van haar diensten en weer bereikbaar is :) Graag gedaan wat betreft de support en mocht je ons in de toekomst nog een keer nodig hebben, laat het dan gerust weten. Voor nu een mooie dag toegewenst!