Beantwoord

Storing vaste telefoon, opgelost door monteur voor 70 euro

  • 12 May 2023
  • 2 reacties
  • 93 keer bekeken

Ik kon 1 maand niet gebeld worden op mijn vaste telefoon.

Storing is inmiddels verholpen, omleiding naar een 2e telefoonverbinding

Storing zat dus bij KPN, desondanks moet ik wel 70 Euro aan monteurkosten betalen.

en de gewone abonnementskosten.

Kan dit bedrag nog gecrediteerd worden?

groet, Johan

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 15 May 2023, 09:09

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7

Hallo @Johan Keur, welkom op het forum! Jammer te horen dat je zo lang last had van een storing. Wel fijn om te lezen dat het inmiddels verholpen is.

De 70 euro monteurkosten klinken als een servicemonteur. Deze is altijd betaald. Als, tijdens het bezoek, de monteur constateert dat de oorzaak bij KPN ligt, dan kan deze de kosten wegstrepen. Het feit dat dit, blijkbaar, niet gebeurd is, wijst erop dat de oorzaak niet (of niet in z'n geheel) bij ons lag. Als je wilt kan ik dit controleren. Vul in dat geval je forumprofiel in en reageer hier weer als je dat gedaan hebt. 

omleiding naar een 2e telefoonverbinding

Is dat de andere (2e) telefoonpoort achter op het modem ?
Die (1e) gaat wel eens stuk inderdaad, volgens wat ik lees op dit forum, maar hopelijk verholpen bij de nieuwere versies, welk modem heb je ?
( lees je nog mee ? )

Â