Beantwoord

Vast bellen werkt niet na vervanging Experia V9 door KPN Box V12

  • 6 February 2023
  • 9 reacties
  • 99 keer bekeken

Na het vervangen van mijn Experia V9 door de nieuwe KPN Box V12 werkt het vaste nummer niet meer.

In de gui van het modem zie ik bij Telefonie ook een onbekend telefoonnummer staan: +31334752363.

Mijn juiste nummer staat in mijn profiel.

Kan dit op afstand ingesteld worden in het modem?

Modem werkt verder Ok.

icon

Beste antwoord door DLD 6 February 2023, 20:25

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Hallo @ajvdveen voor een snelle reactie even bellen met 0800 0402.

 

Heb ik gedaan maar daar kom ik niet veel verder mee.

Heb ik gedaan maar daar kom ik niet veel verder mee.

Waarom niet?

 

Reputatie 6

Staat het lichtje dan op de V12 ook aan Phone?
Als dat niet zo is is telefonie nog niet doorgelopen kwa koppeling.

De ‘Phone’ led is uit. Ook niet vreemd want in de beheerscherm staat de telefonie op ‘not registered’ en het getoonde telefoonnummer is niet mijn nummer.

Maar de koppeling wordt ook niet automatisch uitgevoerd.

Reputatie 6

Er schijnen in een aantal regio's modem koppeling problemen te zijn. Geef het even een dagje.
Houdt in dat het modem niet kan koppelen met het klant systeem.
 

Dat is zo, ik zie foutmeldingen in de logs over het niet kunnen bereiken van een kpn adres en meldingen over een Wan dhcp probleem. En dat is al een paar weken zo. 

En een complete reset van de box?

De factory reset vanuit de GUI heeft geholpen. Duur de wel even maar het werkt wel.

Ik heb daarna alle eigen instellingen weer ingevoerd en de eigen vaste telefoon doet het ook weer.