Beantwoord

Vast toestel Philips model M888 is steeds aan het zoeken, kan niet bellen

  • 21 February 2023
  • 8 reacties
  • 100 keer bekeken

Mijn huistelefoon geeft aan zoeken

 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je aangemaakt. 
 

icon

Beste antwoord door GeSp 24 February 2023, 11:43

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Hoe koppel ik mijn dect handset aan mijn basisstation? Alvast bedankt voor de reactie gr.Rinus

Reputatie 7
Badge +19

@kpnvriend Hoi Rinus, wat onhandig dat jouw vaste telefoon het niet doet. We denken hier graag met je mee.

Ik lees dat het toestel aangeeft dat het aan het zoeken is. Dat betekent inderdaad waarschijnlijk dat het toestel geen verbinding heeft met het basisstation. Ben je er intussen uit gekomen? Zo niet, kan je dan meer vertellen over welk merk en type dect telefoontoestel je gebruikt? Zo maak je het zowel mij als andere behulpzame gebruikers gemakkelijker om met je mee te denken. Ik raad je daarnaast aan om te kijken of je de handleiding nog hebt. Daar staat gegarandeerd in beschreven hoe je ze weer verbindt met elkaar :) 

nog niet opgelost

toestel is een philips model M888

heb geen handleiding

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @kpnvriend 

 

De handleiding kan je hier bekijken en downloaden: https://www.gebruikershandleiding.com/Philips-M888/preview-handleiding-582642.html

Op pagina 43 staat hoe je handsets af- en aanmeld.

Reputatie 7
Badge +19

@kpnvriend Ik hoop dat je eruit gekomen bent met de uitleg en de link van @GeSp hierboven!

ik probeer het dank je wel