Beantwoord

Vaste telefonie werkt niet

  • 7 March 2023
  • 3 reacties
  • 22 keer bekeken

Beste Alex nieuw hierop het forum omdat ik problemen heb met de wifi snelheid ik heb vandaag de experiabox 12 ontvangen nu doet telefonie het niet en de snelheid bedraad op mijn imac komt niet boven de 100 ik heb een 1 gb snelheid ik heb vandaag twee nwe wifi versterkers besteld kosten 109 euro ik hoop dat het hiermee beter wordt. Stap voor stap maar kijken wat het probleem is. Maar eerst telefonie die werkt dus nu niet meer

Hoor graag wat ik kan doen groet Maclaud

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 14 March 2023, 18:24

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi @maclaud, welkom hier. 

Excuus voor de late reactie, je hebt een reactie geplaatst in een oud topic. Ik heb een nieuw topic hier voor je aangemaakt. 

Wat telefonie betreft; wat hoor je als je probeert te bellen? En wat horen mensen als ze jou proberen te bellen? 

Zou je ook de modem willen resetten door het resetknopje met een tandenstoker ingedrukt te houden tot de modem gaat resetten? Ongeveer 10 seconden. 

Ik hoor graag van je. 

Hoi het is  opgelost het nieuwe modem had een herstart nodig, telefonie werkt weer bedankt met vriendelijke groet Maclaud 

Reputatie 7
Badge +24

Hi @maclaud, welkom hier. 

Excuus voor de late reactie, je hebt een reactie geplaatst in een oud topic. Ik heb een nieuw topic hier voor je aangemaakt. 

Wat telefonie betreft; wat hoor je als je probeert te bellen? En wat horen mensen als ze jou proberen te bellen? 

Zou je ook de modem willen resetten door het resetknopje met een tandenstoker ingedrukt te houden tot de modem gaat resetten? Ongeveer 10 seconden. 

Ik hoor graag van je. 

  

Hoi het is  opgelost het nieuwe modem had een herstart nodig, telefonie werkt weer bedankt met vriendelijke groet Maclaud 

Erg fijn om te horen!