mijn buren die allebei achter in de 70 zijn en niets met computers hebben vragen mij dit op te lossen voor hun daar zij zelf telefonisch niet het gewenste resultaat bereiken en dat is dat de vaste telefoon weer werkt. het geval is dat zij onlangs een ander KPN abonnement hebben afgesloten waarbij deze keer de telefoon in het pakket met internet en tv zit. voorheen hadden ze nog een apart (oud) abonnement voor de telefoon. ons appartementencomplex is onlangs aangesloten op glasvezelkabel en toen de monteur kwam dacht hij dan ook dat zij een glasvezelkabel abonnement hadden afgesloten maar dat was niet het geval. de monteur heeft toen zelf een paar keer met KPN gebeld en gevraagd of er op afstand een meting kon worden gedaan mbt vaste telefoon aansluiting. de medewerker van KPN kwam er achter dat er dan iets moest worden omgezet en dat zou afgelopen woensdag op donderdagnacht zijn gebeurd. echter hebben mijn buren nog steeds geen vaste telefoon. ze horen een in gesprek toon en kunnen niet gebeld worden of ook niet uitbellen. Ik heb vanmiddag hun modum gereset maar daarna nog geen resultaat.. ook de telefoon aansluiting in de 2e poort geprobeerd maar ook dat werkt niet. deze mensen zijn al op leeftijd en worden er helemaal gestressed en zenuwachtig van en slapen slecht hierdoor. is er daarom iemand binnen KPN die dit kan oplossen voor hun? moet toch mogelijk zijn lijkt mij? graag ontvang ik z.s.m. een reactie. Bij voorbaat dank. groet,
Beste antwoord door Joroty
Bekijk origineel