Beantwoord

Waarom moet ik betalen als gesprek niet tot stand komt?

  • 22 October 2022
  • 7 reacties
  • 137 keer bekeken

Reputatie 1

Als ik mijn eigen mobieltje bel om te weten waar hij ligt, moet ik via mijn vaste lijn toch iedere keer 17 cent betalen. Terwijl er geen verbinding is geweest. Waarom is dat?

icon

Beste antwoord door PeterG 22 October 2022, 18:31

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Verbinding met de voicemail gehad? Dat verklaart het namelijk wel. 15 cent starttarief + nog 2 cent voor de verbindingstijd.

Verbreek de verbinding vóórdat je voicemail krijgt.

Reputatie 1

PeterG bedankt voor je reactie, het komt nu veel logischer over. Dankjewel

 

Maar eh "iedere keer" ???

Leg je mobiel in elke ruimte op vaste plekken. Dat scheelt zoeken en bellen 😜

Reputatie 7
Badge +10

Of voicemail uitschakelen, scheelt kosten.

Reputatie 7
Badge +17

@Katjana voor het geval je de VoiceMail van je vaste telefoon wilt uitschakelen. 😉

Of deze als je de VoiceMail van je mobiele telefoon wilt uitschakelen

Eh, @Bram_ 

Als ze met bellen van de vaste naar de mobiele de voicemail niet wil kan ze beter die van de mobiele uit zetten 😉

( Door te bellen naar 12339 )

Reputatie 7
Badge +17

@PeterG ik heb niet zo stiekem mijn bericht aangepast. Bedankt voor je oplettendheid!