Beantwoord

De adapter van mijn Wifi versterker is stuk, hoe krijg ik een nieuwe?

  • 19 July 2023
  • 7 reacties
  • 65 keer bekeken

Mijn adapter is stuk, maakt kortsluiting. Model WB-18R12FG hoe kan ik een nieuwe bestellen. De winkel had hem niet. 

icon

Beste antwoord door Anonymous 19 July 2023, 12:18

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Hallo @ChaimH even gratis bellen met 0800 0402.

Succes.

 

Mijn adapter is ook stuk en via 0800 0402 is er geen doorkomen aan.

Kan dit ook langs digitale weg? Ik beschik over een hele moderne internetverbinding ;)

Ik heb hem na een belletje toegestuurd gekregen digitaal lukte mij niet.

Reputatie 7
Badge +12

Mijn adapter is ook stuk en via 0800 0402 is er geen doorkomen aan.

Kan dit ook langs digitale weg? Ik beschik over een hele moderne internetverbinding ;)

Hoi @RBUR en welkom hier op ons forum :)

Als je belt met 0800 0402 en vervolgens aangeeft dat je graag een medewerker wenst te spreken, dan kom je er vanzelf doorheen! 

@JanZ_ Voor zo'n nabestelling als bestaande klant achter aan te moeten sluiten in de wachtrij "Op dit moment is de wachttijd langer dan u van ons gewend bent..." is echt zeer oldskool en helemaal niet praktisch...

@JanZ_ Voor zo'n nabestelling als bestaande klant achter aan te moeten sluiten in de wachtrij "Op dit moment is de wachttijd langer dan u van ons gewend bent..." is echt zeer oldskool en helemaal niet praktisch...

 

@JanZ_ aangezien je reageerde op mijn post vanmorgen en omdat er een kpn-logo bij je account staat richt ik mij tot jou.

Dit gaat echt niet goed Jan, ik mocht zojuist voor de 3e keer vandaag het Excuses voor langere wachttijden ('dan u van ons gewend bent') aanhoren. Ik wil gewoon zo'n nieuw kabeltje bestellen, geen bezwaar als ik daarvoor moet betalen, wel een bezwaar dat het blijkbaar zo lastig moet zijn.

Wat kan ik nog doen?

Kan ik niet beter een mailtje naar de klantenservice sturen, of krijg ik daar ook als antwoord dat ik het beste even kan bellen naar 0800-0402....?

 

 

 

Reputatie 7
Badge +12

Goedemiddag @RBUR :)
In dat geval zou ik je willen aanraden om te chatten met onze Bot (genaamd Dot); hier kun je aangeven dat je graag wilt worden teruggebeld en dan gaat een collega je hierover terugbellen. Als je naar deze pagina gaat dan zou het zichzelf moeten wijzen! Kies daar voor bijvoorbeeld Internet & wifi (ik weet dat jou geen probleem hier geen betrekking op heeft), kies daarna voor (bijvoorbeeld) 'bekabeld internet' en daarna voor de optie 'internet is traag, valt weg of werkt niet'. Vervolgens krijg je als je dan iets naar beneden scrolt de optie om een chat te starten. Laat je ons weten of het via die weg wel is gelukt?