Beantwoord

Kan een DVS samen met wifi-versterker?

  • 2 February 2022
  • 4 reacties
  • 94 keer bekeken

ik heb 3 DVS in huis,

ik heb sinds kort 3 wifiversterkers proberen te plaatsen. Deze knipperden allemaal oranje.

ik heb de wifiversterkers maar weer verwijderd. echter nu werken de DVS ook niet meer.

ik krijg nu foutcode 143 op de TV-ontvangers die via de DVS lopen.

Kortom niets opgeschoten met de wifi-versterkers, Sterker nog, de DVS's doen het ook niet meer. 

icon

Beste antwoord door Rutger van KPN 9 February 2022, 11:18

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 5
Badge +6

inprincipe als de Super WiFi’s oranje zijn functioneren ze wel alleen niet optimaal, Met FC143 krijgt de TV ontvanger momenteel geen IP adres waardoor hij bij 15-20% blijft hangen. misschien het resetten van DVSjes kan helpen zijkant zit een knopje die je op allebei 5 seconde ingerukt moeten houden om allebei zodat ze weer gaan synchroniseren.

Hallo, ik heb de 3 DVS wel kunnen koppelen, de goede lampjes branden op alle 3 DVS, echter ik blijf een foutmelding op 2 tv-ontvangers houden, code 143. de TV-ontvanger blijft inderdaad hangen op 10%

Reputatie 5
Badge +5

Het blijft een drama die dvs'en. 

Heeft u echt geen mogelijkheid om de TV ontvangers bekabeld aan te sluiten?

Reputatie 7
Badge +15

@AnnetteV Welkom op het forum. 

Wat irritant dat je steeds Foutcode 143 krijgt. In principe zou je een Draadloze verbinding set op een wifi versterker moeten kunnen aansluiten. 

Al moet ik hierbij opmerken dat dit wel erg storingsgevoelig zou kunnen zijn. De beste manier blijft die @JanIvor adviseert. 

Is het ondertussen gelukt om je draadloze verbinding set opnieuw te koppelen?Â