Beantwoord

KPN wifi versterker tussen DVS en KPN TV ontvanger

  • 3 May 2023
  • 5 reacties
  • 58 keer bekeken

Goede dag, is het mogelijk om probleemloos een zwarte KPN wifi versterker aan te sluiten tussen een DVS ontvanger en een KPN TV ontvanger?
Het signaal loopt dan geheel bekabeldĀ van de Experiabox V10 naar de DVS zender, dan via het electriciteitsnet naar de DVS ontvanger, naar de wifi versterker en verder naar de TV ontvanger.

Vanaf de wifi versterker draadloos naar max 4Ā clients.

Gaat dat werken zonder haperingen of storingen?

Bvd voor reacties en suggesties.

icon

Beste antwoord door Joep1965 3 May 2023, 14:34

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Toevoeging. Ik bedoel de zwarte vierkante versterkers, niet de ronde superwifi.

Badge +19

Dat gaat geen succes worden. Met bekabeld wordt echt een utp kabel bedoeld en geen elektriciteitkabel.

Als je utp naar de wifi versterker hebt en van daar weer utp naar de ontvanger gaat prima werken.Ā 

(daar komt dan geen elektriciteitskabel aan te pas. De zwarte wifi versterker is geen dvs, @Joep1965Ā )

Badge +19

Dat weet ik uiteraard @PeterGĀ maar ik begrijp dat TSĀ juist een dvs wil plaatsen tussen het modem en de experia wifi.

Ahja, Door het woordje ontvanger direct na DVS (ā€˜DVS ontvangerā€™) raakte ik kennelijk van het padje. En jij bleef wel scherp Joep1965!