Beantwoord

Lampjes op 2de superwifi punt wijzigen steeds van kleur

  • 12 December 2021
  • 5 reacties
  • 311 keer bekeken

Mijn tweede superwifi punt blijft steeds wijzigen van led kleur. Van stabiel groen naar knipperend blauw naar knipperend groen. Hoort dit zo of hoe kan ik het anders oplossen? 

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 15 December 2021, 10:33

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Hallo @Thomas2212 , dat is dat punt niet aangemeld. Voor alle zekerheid even een reset geven via het resetgaatje met een paperclip, dan weer bekabeld aansluiten aan het modem en als nieuw punt aanmelden.

 

Reputatie 7
Badge +20

Goedemorgen @Thomas2212, welkom op ons forum!
Heb je het nog op kunnen lossen met een reset en bekabelde verbinding?

Helaas nog niet kunnen oplossen. Na het opnieuw volledig installeren blijft het probleem. Nu ben ik er achter dat het met het bereik te maken moet hebben tussen punt 1 en punt 2. Alleen met installeren geeft punt 2 aan dat het bereik ruim voldoende is tussen de 2 punten na het volledig afronden van de installatie blijkt dit toch niet het geval.

Reputatie 7
Badge +20

ah dat is wel gek inderdaad, en als je ze dichterbij elkaar zet? Of op een plek waar betere dekkings is? Zou het ook mogelijk zijn er een bekabeld te verbinden?

Reputatie 7
Badge +20

@Thomas2212 heb je de bovenstaande stappen nog kunnen proberen?