Beantwoord

Moet er altijd 1 wifibooster met een kabel verbonden zijn met het KPN modem?

  • 5 December 2021
  • 7 reacties
  • 570 keer bekeken

Een vraag moet de wifibooster die als zender wordt gebruikt altijd met de kabel verbonden zijn met de router van KPN?

 

icon

Beste antwoord door DennisA78 5 December 2021, 12:52

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Badge +19

Welk type modem heb je?

Op dit moment wordt er voor de box12 een update verzonden die draadloos gaat werken met de versterkers van KPN volgens mij. Andere boxen kunnen dit weer niet.

Welk type modem heeft u?

Beste ik heb de experia volgens mij. De booster werkt prima maar in de instructie film zeggen ze niks over de kabel van de zender van de 2 boosters 

Reputatie 7
Badge +10

Als je een v10a hebt: Dan hoeft een Superwifi niet persee bekabeld aangesloten te zijn.

Als je een Box12 hebt: Deze word gefaseerd voorzien van nieuwe software. Dan geld hetzelfde als voor de v10a. Afwachten dus wanneer je de software binnen krijgt.

Heb je een ander type modem: Dan dient de 1e Superwifi altijd bekabeld aan het modem verbonden te zijn.

Heb je een modem ouder dan de v8: Dan kun je die om laten ruilen voor een nieuwere.

 

Heb je een modem ouder dan de v8: Dan kun je die om laten ruilen voor een nieuwere.

de v8 en v9 kunnen ook via de wifi-manager omgeruild worden echter zijn dit prima dingen(met name de v9) en zou ik dit niet doen.

Als je een v10a hebt: Dan hoeft een Superwifi niet persee bekabeld aangesloten te zijn.

Als je een Box12 hebt: Deze word gefaseerd voorzien van nieuwe software. Dan geld hetzelfde als voor de v10a. Afwachten dus wanneer je de software binnen krijgt.

Heb je een ander type modem: Dan dient de 1e Superwifi altijd bekabeld aan het modem verbonden te zijn.

Heb je een modem ouder dan de v8: Dan kun je die om laten ruilen voor een nieuwere.

Hoi ik heb de v10a maar als ik de kabel er uit haal dan gaat het lampje op rood. ..en heb ik boven geen internet meer

Reputatie 7
Badge +10

Dan alles eruit halen, v10a reset geven (pinnetje achterop ingedrukt houden totdat je klik hoort)

10 minuten de tijd geven.

Ondertussen de Superwifi’s resetten (pinnetje achterop ingedrukt houden tot lampje uitgaat)

1 Superwifi bekabeld aansluiten, en laat die ook maar 10 z'n gang gaan.

Dan evt 2e Superwifi ook bekabeld aansluiten. Ook weer rustig de tijd geven. Laat maar een kwartier gaan.

Dan nog een proberen de utp kabel los te halen.

Kan wel kloppen dat ze dan rood worden, maar als je even wacht gaan ze wel door met blauw en groen knipperen. Uiteindelijk is blijvend groen wat je wilt.