Beantwoord

Moet het groene lampje aanblijven op de superwifi of mag deze ook uit?

  • 10 April 2023
  • 11 reacties
  • 338 keer bekeken

Moet het groene lampje altijd aanblijven na installatie of mag je dat uit doen

 

icon

Beste antwoord door Anonymous 10 April 2023, 09:08

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Dat kunt u uitzetten door kort op de WPS knop te drukken.

Hoi @Jan Lelystad ,

Dan mag het lampje inderdaad uit.

Dat doe je door een paar keer kort op het WPS knopje op de achterzijde te drukken(bij de witte).Of bij de zwarte Superwifi aan de voorzijde.

 

Reputatie 7
Badge +28

Nooit geweten, maar ik vind dat groene lampje eigenlijk wel een prettige bevestiging dat alles goed werkt. 

Reputatie 7
Badge +24

Nooit geweten, maar ik vind dat groene lampje eigenlijk wel een prettige bevestiging dat alles goed werkt. 

En 's nachts kun je zo naar de koelkast lopen zonder het licht aan te doen đź‘Ť

Reputatie 7
Badge +11

Nooit geweten, maar ik vind dat groene lampje eigenlijk wel een prettige bevestiging dat alles goed werkt. 

Precies dit. Er is maar Ă©Ă©n daadwerkelijke indicator of het apparaat ĂĽberhaupt aan staat en dat is dat lampje. Ik adviseerde in mijn tijd als monteur dan ook eerder om het lampje te dimmen dan volledig uit te schakelen.

Ik adviseerde in mijn tijd als monteur dan ook eerder om het lampje te dimmen dan volledig uit te schakelen.

Ik zou het lampje ook alleen uitzetten wanneer dit hinderlijk is, bijvoorbeeld in de slaapkamer.

Dimmen kan inderdaad ook🙂

 

Reputatie 7
Badge +7

Dimmen gaat helaas niet meer. Het is nu aan of uit. Hopelijk komt dimmen in de nieuwste firmware straks weer terug. Helemaal uit is niet handig want dan zie je niet meer de status van superwifi.

Hoi @Roy74 ,

Op zowel Superwifi 1 als 2 niet meer?

Reputatie 7
Badge +7

Over superwifi 1 kan ik niets zeggen, die heb ik niet. Maar sinds de laatste update op superwifi 2 is het lampje alleen nog aan of uit te zetten. Voor de firmware update was er nog de 50% optie maar die werkte niet.

Hopelijk komt het terug als de modem voorzien wordt van de nieuwe KPN firmware.

 

Hopelijk komt het terug als de modem voorzien wordt van de nieuwe KPN firmware.

Ik hoop het!

In de Box 12 als master zal dit ook niet aan te passen zijn denk ik?

Reputatie 7
Badge +7

Nee, hopelijk komt dit terug want uit is niet handig en aan is te fel.