Review met foto's van de SuperWiFi 2.0

  • 9 February 2022
  • 1 reactie
  • 2113 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +24

Ik heb vorige week een pakketje gekregen van CEVA Logistics 😊

Foto's:

 

 

 

 

De doos is nog wat verder verfijnt tegenover die van de witte SuperWiFi's of de KPN Box. Een waar stukje kantonvouwkunst. Ongelooflijk hoe ze dat ontworpen en gevouwen hebben. Maar goed. Verder niet belangrijk natuurlijk. 

Los voetje. 

Onderkant voetje. Het moet met een schroef vast gezet worden aan de SuperWiFi. Je hebt een kruisschoevendraaier nodig om hem te monteren. Het schroefje zit met een plakkertje aan het voetje geplakt zodat die niet kwijtraakt bij transport. 

Utp-kabel en voeding. Alles zwart. De voeding heeft een gebogen stekkertje. Hierdoor zou je hem beter tegen de muur kunnen hangen. Ook omdat het voetje eenvoudig los kan.

De achterzijde is ook zwart met 2 gele utp poorten. De WPS knop zit aan de voorkant, niet aan de achterzijde dus. Verder geen spannende dingen aan de achterzijde. Aan/uit schakelaar en resetknopje.

Aansluiten:

Gezellig…

Webinterface:

 

Ik heb deze zwarte SuperWiFi's rechtstreeks aan de KPN Box gekoppeld. De witte SuperWiFi's en Experia WiFi's zitten achter m'n 2de router. Daarom zie je ze hier niet.

Extra WiFi is er ook.

De afbeeldingen van de webinterface heb ik gemaakt toen de KPN Box 12 nog firmware versie 312 heeft. Als de KPN Box de laatste firmware versie heeft, 512 momenteel, dan kan je niet meer inloggen op de webinterface van de SuperWiFi's. Je stelt ze dan in via de webinterface van de KPN Box zelf.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +24

Dankjewel Nick voor deze mooie unboxing met foto's. :ok_hand_tone1: