Beantwoord

Samsung TV is heel traag door Superwifi 2

  • 21 April 2023
  • 2 reacties
  • 95 keer bekeken

Reputatie 2
Badge

Hey, Ik heb dus een Samsung Smart TV met Tizen erop, maar nu neemt hij 2 minuten om te verbinden aan het internet. Ik weet dus niet hoe maar toen ik de Superwifi 2 in huis kreeg had ik de TV op wifi verbinding staan en ik wou een update doen op mijn TV, maar ik had natuurlijk UTP nodig dus ik had mijn TV gelinkt aan de Superwifi en hij was lekker snel. Nou mijn grote probleem is de TV herstart de systeem heel vaak als je hem aandoet, dus soms gaat hij aan en werkt alles maar als hij de systeem opstart duurt het heel lang voordat de TV de kabel ziet (2m) en kan de TV niet linken aan de SmartHub server en Samsung Server. Grappig genoeg had Ik dit nooit met Wifi Verbinding.

Zou iemand mij uitleg kunnen geven waarom dit gebeurt & helpen met dit? Zodat Ik kan kijken of ik dit kan sneller kan maken.

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 25 April 2023, 14:54

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @seann, welkom op ons forum! Dit is een bekend issue, wat voor komt als je een apparaat bekabeld verbindt met je superwifi die draadloos is verbonden je box12 of eerste superwifi punt.
Ik heb er helaas nog geen verwachte oplostermijn voor maar als workaround zou je nog een switch tussen je Superwifi en TV kunnen zetten. Of je TV draadloos verbinden met je superwifi punt.

Reputatie 2
Badge

Hey @Thomas, dankjewel voor je antwoord. 

Ik ga wel wachten voor een software update voor mijn Superwifi Punt.