Beantwoord

Stroomadapter Superwifi vervangen

  • 10 March 2023
  • 2 reacties
  • 24 keer bekeken

Goededag,

Ik heb het zelfde probleem waar kan ik de AC adapter bestellen.

Admin: afgesplitst van originele topic

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 14 March 2023, 12:53

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7

Hoi @Ad van Putten, welkom bij ons op het forum. Die kan je niet los bestellen, ik heb voor je gekeken of ik je een stroomadapter voor de SuperWifi kon opsturen en ik heb hier ook geen mogelijkheid voor in dit geval. Ik heb daarom een verzoek voor je gedaan, zodat dit via een andere weg voor je opgestuurd kan worden.

Reputatie 7

Hoi @Ad van Putten, welkom bij ons op het forum. Die kan je niet los bestellen, ik heb voor je gekeken of ik je een stroomadapter voor de SuperWifi kon opsturen en ik heb hier ook geen mogelijkheid voor in dit geval. Ik heb daarom een verzoek voor je gedaan, zodat dit via een andere weg voor je opgestuurd kan worden.

Hoi @Ad van Putten, ik heb een terugkoppeling gekregen. Helaas is het voor die partij ook niet mogelijk om een nieuwe stroomadapter op te sturen. Als de SuperWifi nog binnen de 2 jaar garantie valt kan je daarmee (SuperWifi + stroomadapter) naar een KPN WInkel te gaan en deze om te laten ruilen.Â