Beantwoord

Super wifi punten wel toegezegd maar niet gekregen

  • 23 November 2022
  • 4 reacties
  • 77 keer bekeken

Hallo,

Ik ben via een medewerker van KPN die bij mij aan de deur kwam overgestapt. Nu was naast de 6 maanden korting ook toegezegd dat ik 2 wifi versterkers zou krijgen. Deze heb ik niet ontvangen en als ik terugkijk in mijn mail zie ik die er ook niet bij staan maar is mij toen wel aangeboden. Dus zowel de 6 maanden korting i.c.m. de wifi versterkers daarom ben ik juist op het aanbod ingegaan.

Wanneer kan ik die tegemoet zien?

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 30 November 2022, 20:02

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hallo @Rene007, welkom! Wat rot dat je hier nu tegenaan loopt! Ik stuur je een privébericht met wat informatie. Als jij je zelf aanschaft, dan vergoed ik de kosten.

Reputatie 7
Badge +30

Bedankt voor de bevestiging! Ik heb bij dezen het bedrag vergoed: dat wordt op de volgende factuur in mindering gebracht. Het restant wordt dan uitbetaald op het bij ons bekende rekeningnummer. 

Bedankt voor het oplossen!

He hoi .hier precies hetzelfde alleen ik heb ze wel in 1 van de eerste mail staan en daarna zie ik ze nergens meer terug.de eerste mail is van 16-2-2023,ook de dag dat de meneer van kpn aan de deur was enig idee...vr gr j.kingma

 

Admin: bericht naar eigen topic verplaatst

Â