Beantwoord

Superwifi punt 2 blijft groen knipperen

  • 24 August 2020
  • 2 reacties
  • 2749 keer bekeken

Hallo allemaal,

Gisteravond ben ik terug van vakantie gekomen en kwam ik erachter dat superwifi het niet meer deed (voordat ik weg ging, werkte alles perfect).

Ik kon het probleem niet achterhalen dus ik heb alles gereset, router experiav10 en de twee superwifi punten.

Nu heb ik het volgende probleem:

De eerste superwifi schijf (die bekabeld aan de router moet blijven zitten) maakt gewoon verbinding en is constant groen.

De tweede schijf blijft echter knipperen, en wil geen verbinding maken. Ik heb al geprobeerd de modules om te draaien, dan ook wil dezelfde schijf geen verbinding maken, niet bekabeld en ook niet als punt dat later verplaatst kan worden.

Zou de betreffende schijf op de 1 of andere manier kapot kunnen zijn, zeker omdat ze op beiden manieren geen verbinding willen maken?

Thanks,

 

Ps. Ik heb de tweede schijf vannacht uren laten zitten om te kijken of het na een lange tijd wel lukt. Ook dan, blijft het knipperen zonder verbinding.

icon

Beste antwoord door Rbuns 25 August 2020, 20:54

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +8

Superwifi die blijft knipperen ook even met een ethernetkabel aansluiten net als de eerste die wel constant groen blijft. Dan bij de knipperaar aan de achterzijde het resetgaatje ingedrukt houden tot die confirmatie geeft(aantal keer rode lampje aan/uit ). Deze gaat opnieuw opstarten en syncen met de eerste (laat het maar rustig een minuut of 5 staan totdat deze ook constant groen brandt ).

 

Dan op deze superwifi de ethernet eruit en kijken of deze draadloos nu opnieuw verbinding maakt. Indien ja dan kan deze op een andere plaats worden neergezet.

 

 

Superwifi die blijft knipperen ook even met een ethernetkabel aansluiten net als de eerste die wel constant groen blijft. Dan bij de knipperaar aan de achterzijde het resetgaatje ingedrukt houden tot die confirmatie geeft(aantal keer rode lampje aan/uit ). Deze gaat opnieuw opstarten en syncen met de eerste (laat het maar rustig een minuut of 5 staan totdat deze ook constant groen brandt ).

 

Dan op deze superwifi de ethernet eruit en kijken of deze draadloos nu opnieuw verbinding maakt. Indien ja dan kan deze op een andere plaats worden neergezet.

 

 

Hey Bruis,

 

Bedankt voor de suggestie. Ik had dit inderdaad geprobeerd, helaas ook zonder succes. Ik ben inmiddels bij de KPN winkel geweest, en die hebben inderdaad geconstateerd dat de 2e schijf defect was. Ik heb via de garantie een nieuwe schijf gekregen. Nu werkt alles weer. :)

Thanks,

Reageer