Beantwoord

SuperWifi-punt led brandt paars

  • 19 December 2021
  • 8 reacties
  • 333 keer bekeken

Reputatie 1
Badge

Lui. Goedemorgen.  Mijn super wifipunt woonkamer is dus spontaan op "paars" gegaan. Ik heb het stappenplan voor draadloos aanmelden meerdere keren doorlopen,  zonder resultaat. Iemand nog ideeën? Monteur bestellen? 

Hoor het graag.

Groeten uit de Wormer

icon

Beste antwoord door Bushmaster 19 December 2021, 19:29

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Bekabeld aansluiten en een kwartier met rust laten. 

Evt resetten van te voren, maar gezien het paarse lampje is hij al leeg.

Reputatie 1
Badge

Bekabeld aansluiten en een kwartier met rust laten. 

Evt resetten van te voren, maar gezien het paarse lampje is hij al leeg.

Ah, dank je. Hang ik er ff een utp aan en de Eieren wekker op 15:grin:

Groeten uit de Wormer 

 

Reputatie 1
Badge

Ok, dat heeft niets geholpen. Sterker nog, de led op het wifipunt is nu rood. Nog even de stekker eruit gehaald, maar helaas.  

Wat kan ik verder nog doen?

Groeten uit de Wormer

welk modem heb je?En kan je het superpunt even een reset geven en dan opnieuw een kwartier aan de modem hangen(is het nou de of het modem?:grin: )?

Reputatie 1
Badge

Ik hen een KPN box 12 met 3 super wifipunten. Één hangt middels een utp aan het modem, de andere 2 in het wifi. Hier zijn de TV'S op aan gesloten. Één in de woonkamer en één op de slaapkamer. De laatste doet het prima. Gaat om het wifipunt in de woonkamer. Na veel proberen ( zowel bedraad als onbedraad) is de laatste nu dus op "rood" en doet hij niets meer. Resetten, was, alles geprobeerd maar helaas. Ik heb hem bedraad 30 minuten gekoppeld gelaten, totdat de led groen werd ( en nog ff langer). Nadat ik de utp verwijderd heb, wordt de led onmiddellijk rood. Daarna nog de wps ingedrukt tot een knipperende oranje led, ook de wps van de bedrade ingedrukt, maar geen verbinding. 

Iemand nog tips of ideeën?

Groeten uit de Wormer 

Reputatie 1
Badge

Ok, lui.

Nogmaals een factory reset gedaan en bedraad (UTP) aangemeld.  Een rara........ hij doet het weer. Géén idee waarom het de eerste keren niet lukte. 

Maar goed, in ieder geval opgelost. Bedankt voor alle info:thumbsup:

Groeten uit de Wormer 

Reputatie 7
Badge +22

Fijn dat het is opgelost @Bushmaster, als er weer iets is dan weet je ons te vinden. 😉👍🏼

Reputatie 1
Badge

Jup:grin:

Groeten uit de Wormer