Beantwoord

Trage verbinding via SuperWifi sinds laatste update

  • 11 December 2022
  • 3 reacties
  • 32 keer bekeken

Ik heb hetzelfde probleem,  superwifipunten, ik trok rond de 650-700mbits op de wifi met het eerste superwifipunt bekabeld aan de modem, na de update 40-50 mbits.

Bekabeld 950 mbits.

Geen verbetering met de wifi manager, Alles gereset, helpt niet. 

Kpn aan de lijn gehad,  medewerker was zeer behulpzaam,  wederom alles gereset,  kastje waar de glasvezel binnenkomt van het stroom gehad.  Geen verbetering. 

 

Admin: Reactie afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 15 December 2022, 11:34

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Budgetschutter, welkom op ons forum! Draadloos gaat er altijd wat verloren, als de snelheid op de kabel wel goed is zit het probleem dus ergens in het wifi. We hebben daar gelukkig wel een paar handige topics over:

 

Mooie reactie van KPN, zoal ik beschreef was er inderdaad wat verlies met de wifi maar dat vind ik niet erg een dat snap ik ook,  maar na de update gewoon 7 procent onderhouden van wat het was dat gaat er bij mij niet in als wat verlies op de wifi. 

Verder heb ik beschreven dat er niks is veranderd behoudens de update, ik heb de wifi manager geprobeerd,  contact gezocht met kpn

Geen oplossing. 

Ik heb het zelf maar opgelost in 10 minuten door een fritzbox te kopen en installeren. 

Probleem opgelost,  het ligt dus bij jullie experiabox na de update.

Reputatie 7
Badge +20

Ah dat is natuurlijk ook een oplossing. Bedankt voor je terugkoppeling!