Tweede superwifi rood lampje blijft branden

  • 11 March 2023
  • 3 reacties
  • 50 keer bekeken

Ik begin hier een beetje moe van te worden en ben benieuwd naar een goede oplossing. 

Modem in de meterkast, 1 super wifi op eerste verdieping en de tweede staat op zolder. Deed het gewoon goed, niet verplaatst. De stroom is even van de tweede superwifi af geweest en sindsdien geeft ie een rood lampje. Van alles al geprobeerd. 

Waar schijnlijk moet ik nu weer alles resetten en opnieuw installeren. Dat kost veel tijd en gedoe. Is het niet mogelijk dat jullie hier iets aan doen of een update doorvoeren. Dit is behoorlijk irritant


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Heb je het modem als een herstart? Daarna superwifi op zolder herstarten maar wacht tot het modem volledig herstart is. Mogelijk heeft superwifi op zolder een ander IP in de cache en heeft het modem een ander IP uitgedeeld in de loop van de tijd.

Welk modem is het?

Ik heb de super wifi gereset met paperclip, een half uur aan de modem gehangen, teruggezet en daarna de modem uit en aan gedaan. Nu doet ie het voorlopig weer

 

Blijft wel erg vervelend! 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Chris855. Ik vroeg om het modem te herstarten en niet om te resetten. Dat is wat anders. Mogelijk moet je superwifi nu opnieuw gaan koppelen.

Het is zeker niet leuk en ik wil met je kijken of we dit kunnen oplossen. Ik heb er ook last van gehad dus ik ken je irritatie. Maar dat brengt geen oplossing.

Het is belangrijk om even je modem type te benoemen want dat maakt heel veel uit in mogelijke oorzaken en oplossingen. Hoe lang heb je de superwifi? Pas?

Meld je even als het weer mis gaat!