Beantwoord

Waarom heb ik geen 2 SuperWifi's gehad als nieuwe klant?

  • 19 June 2023
  • 6 reacties
  • 111 keer bekeken

Waarom heb ik geen 2 wifi,s gehad .Ben vanaf Maart bij de KPN .

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 20 June 2023, 12:04

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Heeft u korting gekregen? 

Ik kan geen wifi ontvangen in de tuin  ,Dus kan niet mijn laptop gebruiken in de tuin.Kan dus niet met mijn dochter uit canada praten als het mooi weer is.Ik heb 1 wifi,en die staat pal bij de buiten deur van de tuin.Dus ik denk dat is die andere wifi er ook bij moet zetten.Klopt dat??? 

Groetjes Jo.

Hallo @Johanna wilhelmina je spreekt jezelf tegen en geeft geen antwoord op de vraag van @Nick83 

Je begint je topic dat je geen 2 wifipunten hebt gehad bij de start van je abo en in je laatste vraag zeg je dat je 2 wifipunten hebt en hoe je die moet plaatsen.

2 wifipunten naat elkaar plaatsen geeft juist ellende, niet doen dus.

Ik ga er vanuit dat je de wifipunten bekabeld hebt aangesloten, dan moet de wifi gewoon optimaal kunnen werken, of je moet meer dan 5 meter van het wifipunt af in de tuin zitten, dan wordt het anders.

 

 

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Johanna wilhelmina, bij het afsluiten van een KPN abonnement zijn er verschillende keuzes die jij als klant kunt maken. Als welkomscadeau kun je kiezen voor gratis Superwifi punten of de eerste maanden een bepaalde korting. Als je geen Superwifi hebt gekregen dan ontvang je of heb je ontvangen een welkomskorting. 

Voor slechte wifiverbinding kun je de KPN Wifi Manager doorlopen en zo mogelijk tot een oplossing komen. 
 

Met mijn laptop kan ik niet op facebook komen, dus kan kan niet op messingen komen ..Om met mijn Dochter uit Canada te chatten.Groetjes Johanna.

Reputatie 7
Badge +19

@Johanna wilhelmina Wil je alsnog gebruik maken van de Superwifi kun je deze bestellen @Johanna wilhelmina. Via de de KPN Wifi Manager is dit mogelijk. Ik raad je dus aan om via deze tool de Superwifi te bestellen.Â