Beantwoord

Wifi versterkers niet zichtbaar in KPN Thuis app

  • 20 June 2023
  • 7 reacties
  • 453 keer bekeken

Je bent niet de enige met problemen.

Zojuist ook mijn netwerk moeten resetten. In de Thuisapp geen experia en superwifi punten meer zichtbaar!

Thuisapp is erg traag en ik moet met een omweg op Google Chrome inloggen op de router (exp. 12) i.v.m. beveiliging van Chrome.

Ik denk dat de update van April weinig goeds heeft gedaan voor mijn netwerk. Nu ik zo terugkijk dan zijn toen ook de problemen begonnen!

 

Admin: Afgesplitst en eigen topic aangemaakt

icon

Beste antwoord door Roy74 22 June 2023, 17:25

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Welke firmware versie heb je actief, want met de nieuwste KPN firmware zal de thuis app niet meer werken. Er loopt namelijk een pilot met die firmware. Ik draai de reguliere laatste firmware en herken de problemen niet echt.

Reputatie 7
Badge +12

Goedemorgen @RevaRo en bedankt voor je bericht :)

Zoals @Roy74 al aangeeft, werkt de KPN Thuis app niet meer wanneer je de nieuwste firmware hebt. Ervaar jij los van het probleem met het inloggen en het feit dat je in de thuis app de superwifi punten niet ziet, nog andere problemen?

SGEJ1000060E staat er op!

Reputatie 7
Badge +24

SGEJ1000060E staat er op!

Daarmee zou de thuis app nog moeten werken... 

Kunt u inloggen op de KPN Box? 

http://192.168.2.254

Ziet u daar de versterkers nog wel?

Reputatie 7
Badge +7

Dat is de reguliere firmware en dan zou de thuis app nog moeten werken.

Je hebt reset die ik. Wat heb je exact reset? En hoe heb je dat gedaan? Ik neem aan box12, maar ook superwifi?
Is het admin wachtwoord zoals het voor de reset was?

 

Inderdaad, een reset en het ww is behouden. Gelukkig zijn de instellingen, zoals de vaste IP-adressen, nog steeds ingesteld.

Is er nog een andere reset mogelijkheid? Ik wil niet alles opnieuw instellen voor mijn domotica! Ik zag ook dat de 2 Superwifi's een update kregen.

In het overzicht zie ik 1 Superwifi nu raar doen qua snelheid en een "stippellijn" geeft naar de routerterwijl die bedraad is aangesloten.

 

 

 

Reputatie 7
Badge +7

Ik denk zelf dat je het best superwifi ook een reset kan geven. Let er op dat je deze eerst moet loskoppelen van de modem. Hier staat beschreven hoe:

 

Â