Beantwoord

Kabelbreuk Digitenne antenne

  • 9 May 2024
  • 5 reacties
  • 35 keer bekeken

Geachte heer, mevrouw

Waarschijnlijk is de kabel tussen de DIGITENNE antenne en het modem gebroken of beschadigd. Beeld valt soms weg en als ik hem dan weer vastpak verschijnt het beeld weer. Heb een binnenantenne. Graag ontvang ik een nieuw exemplaar.

Winfried van der Werf

 

Admin: adresgegevens verborgen i.v.m. privacy

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 9 May 2024, 17:35

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @winwerf ,

Bel morgen vanaf 8.00 naar 0800-0402. Dan sturen ze jou een nieuwe antenne op. 

En haal even jouw adresgegevens weg via de drie puntjes rechtsonderin jouw bericht. 

Je kunt hier even voor bellen via 0800-0402. Of zelf tegen geringe kosten bestellen in de webshop.

€ 5.95 + € 2,95 verzendkosten.

https://apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/2731015/digitenne-antenne-coax-kabel-10-meter/

Volgens mij is een coax kabel met aan de ene zijde F-connector en andere zijde male coax ook bij elke DHZ zaak te krijgen.

Reputatie 7
Badge +28

Je kunt hier even voor bellen via 0800-0402. Of zelf tegen geringe kosten bestellen in de webshop.

€ 5.95 + € 2,95 verzendkosten.

https://apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/2731015/digitenne-antenne-coax-kabel-10-meter/

Volgens mij is een coax kabel met aan de ene zijde F-connector en andere zijde male coax ook bij elke DHZ zaak te krijgen.

Die kabel is voor een buitenantenne. @winwerf gebruikt een binnenantenne. Dan is deze tien meter lange dikkere kabel niet handig. 
 

Een los kabeltje voor een binnenantenne bestaat niet. De hele antenne gaat vervangen worden. 

Reputatie 7

Hoi @winwerf, welkom hier! Normaal zou ik inderdaad ook aanraden om ons even te bellen:

Bel morgen vanaf 8.00 naar 0800-0402. Dan sturen ze jou een nieuwe antenne op. 

 

Maar gezien het een feestdag is, weet ik niet zeker of ze hiervoor vandaag bereikbaar zijn. Je had je gegevens al in je bericht gezet. Die heb ik verborgen, omdat berichten op het forum openbaar zichtbaar zijn. Maar dat gaf me wel de gelegenheid om alvast een nieuwe antenne op te sturen 😄

Hij wordt bij je thuis bezorgd, en je krijgt er per sms en/of e-mail bericht van.

Een los kabeltje voor een binnenantenne bestaat niet.

Die heeft geen F-connector bedoel je ?

Reageer