Beantwoord

Hoe kan ik gebruik maken van de aan mij gedane aanbieding?

  • 29 April 2024
  • 4 reacties
  • 52 keer bekeken

Reputatie 1

Mijn vaste contract is in november 2023 afgelopen.

Wilde het verlengen en heb met KPN gebeld. Kreeg een kundige mevrouw aan de lijn, die me een 4-tal keurige voorstellen deed.

Omdat ik met mijn vrouw wilde bespreken welk van de voorstellen we zouden accepteren, kon ik niet meteen een besluit nemen.
Belde vandaag met KPN om een van de voorstellen te effectueren. Maar helaas, na meerdere mensen van KPN (klantenservice, klantenbehoud) gesproken te hebben was er niemand die me uiteindelijk met mijn keuze verder kon helpen. Alles wat nu werd aangeboden was aanzienlijk duurder dan het aanbod dat ik op 20 april ontving.

Heeft iemand een idee hoe ik dit alsnog voor elkaar kan krijgen?

icon

Beste antwoord door Jan van KPN 1 May 2024, 15:55

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Goedemiddag @Abe2000, bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community :)
Wat je in dit geval het beste kunt doen, is even bellen met de afdeling die verantwoordelijk is voor opzeggingen/verlengingen/annuleringen. Als je belt met het gratis nummer 0800 0402 en vervolgens inspreekt dat je belt inzake een opzegging, dan kom je meteen uit bij de juiste mensen!

Reputatie 1

Ga ik doen. Dankjewel voor het advies.

Reputatie 1

Is gelukt. Dankjewel

Reputatie 7
Badge +12

Is gelukt. Dankjewel

Fijn om te lezen @Abe2000 en bedankt ook dat je hier nog even hebt laten weten dat het alsnog is gelukt :)

Reageer